Separate names with a comma.
Stör mig på exakt samma grej. Annars mycket nöjd.
Har lite problem med platsbaserad smart lock. Jag har lagt till min hemadress och använder energisparläge i platstjänster. Det har fungerat bra...
Nån mer som märkt att laddaren surrar rätt så mycket vid laddning? Ska det vara så?
Vet nån om det finns möjlighet att inte "snabbladda" när man använder medföljande kabel? På min föra note 4 kunde man bocka i en ruta för...
Kolla i batteritråden så får du en uppfattning om vad 6p har för skärmtid.
Hur går det för dej?
Jag har halebop nu. Hade telia innan (nåt annat går nästan inte att ha här om man åka ha bra täckning).
Jag har också betydligt bättre mottagning än vad jag hade med min note 4! Bruset/suset jag nämnde hörs endast ibland. Kan hända att det var samma...
Kan faktiskt hålla med om att det är ett litet susande/brusande bakgrundsljud vid samtal...
Känns väl enklast att beställa från google store för att slippa problem? Har inte skaffat nån extra kabel än men när det är dags blir det från...
Är nöjd med batteriet på min 6p hittills. God Jul! [ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH]
Har märkt att man inte kan vara för nära för att den ska fokusera men tillräckligt nära för att få bra makrobilder. Beställde en till för att...
Jag använder också exchange i gmail appen med push men har inte märkt något problem med det ännu. Undra varför det skiljer sig mellan olika användare?
Kan det ha nåt med det här att göra? https://productforums.google.com/forum/#!topic/nexus/g70qCHkqLA4;context-place=starred
Använder du något skal?
Jag skrev det här i tråden "snabba frågor och svar". Är der så ni menar? "Jag märkte idag när jag var i telefon med en kompis att om jag vinklade...
Jag märkte idag när jag var i telefon med en kompis att om jag vinklade telefonen lite ut från kinden när jag pratade med honom så sa han att...
Är det nånting ni tycker gör skillnad? Har inte fått den än.
Skaffade ett orzly tempered glass och det passar mycket bra. Enda jag upplever är att det snabbare blir kladdigt än när jag var utan skärmskydd....
Märkte nu inatt att doze verkar fungera bättre när jag stängt av wifi och kör på 4g. Trodde det skulle vara tvärtom. Är det samma för er? Kan det...
Det verkar vara nånting som håller din telefon vaken hela tiden. Kolla på raden active. Vet inte vad det kan vara. Har du prövar att sätta...
Efter ca 1 vecka så kan jag inte låta bli att tänka på vilken grym telefon det här är. Allt flyter på så sjukt bra och kvaliteten på skärm,...
Om man beställer den här kabeln från google store https://store.google.com/product/usb_type_c_to_usb_standard_a_plug_cable har jag förstått det...
Jag har aldrig varit så nöjd över en telefon tidigare som jag är nu. Det är en riktigt bra lur i alla avseenden. Jag gillar framförallt skärm,...
Märkte att om man bockar ur anpassa ljusstyrka automatiskt så försvinner den lätt rosa färgskiftningen vid låg ljusstyrka. Dock blir inte skärmen...
Doze verkar fungera riktigt bra för dej! Har du allt påslaget under natten (antar att det var natt där grafen är plan)?
Vilken ljusstyrka är det?
Har skickat PM.
Efter ett dygn är jag sjukt nöjd med telefonen! Allt fungerar kalas. Det enda jag märkt är att skärmens högra del går lite mer mot rosa än vad den...
Var du kopplad till wifi då? Använder du några plats inställningar och använder du google nu? Jag har platsinställningar på energisparläge och...
Brukar ni ladda telefonen över natten? Tänkte om det är dåligt för batteriet att vara i laddaren varje natt?
Varför skickade du tillbaka den?
Hämtade telefonen ikväll. Jisses vilken lur!! :) Använder det här skalet...
Har inte hunnit testa så mycket än men den känns magisk! :) Är så grymt nöjd att jag sålde min note 4 och skaffade den här. Nu blir det att...
Fick sms, telefonen (32gb grå från halebop) väntar på att hämtas. Bara 6h arbete kvar, låt det gå snabbt! :)
Tackar :)
Länken verkar inte fungera. Kan du skicka ny? Får min grå 32gb från Halebop imorgon så får se hur den ser ut. Är det nån mer som fått sin gråa...
Ok det låter bra. Bra jämförelse med s6an :) Får hålla tummarna att allt är bra med telefonen. Hur upplever du annars skillnaden mot noten?...
Måste fråga, hur upplever ni skärmen? Går den mot det rosa? I så fall, gör den det alltid eller bara på låg ljusstyrka? Min kommer Imorgon så lär...
Stillbildsfoto verkar bra utifrån de bilder ni lägger upp :) Ni som fått den, hur upplever ni kvaliteten vid filmning? Är det skakigt? Hur är...