Separate names with a comma.
Du blir säkert nöjd. Verkar vara en bra mobil på dom flesta punkter.
Lyckades trycka ok på en inställningsfråga i YouTube appen och måste numera trycka på krysset för att få en ren bild. Nån som vet var den...
Fast vet man det i alla scenarier på nån mobil? Kanske det står i nåt användaravtal på 100mb vid uppstart som man bara godkänner.jag vet inte
Det som spelar roll är väl inte direkt mängden som skickas,även om mindre känns bättre, utan vad som skickas.
Blir den prissatt rätt så blir det nog ett köp. Ser riktigt snygg ut tycker jag. https://youtube.com/shorts/bHrkIt-n2cI?feature=share
Lanserats i Sverige?
Såhär ser det ut på min [ATTACH]
Vet inte om det beror på skärmstorlek eller nåt. Jag har ingen jättestor skärm. Eller så testar dom olika layouts...märkligt
Jag har fortfarande app-raden underst samt klocka/signal i nedre högra hörnet.
Har endast testat det i 10min till jobbet i morse så:) hade varit lite skönare om jag hade en större skärm i bilen men känns bra ändå. Du får kika...
Nej vad jag läst så spelar det inte nån roll. Får hoppas dom känner att det är stabilt nog nu så att det skickas ut till samtliga snart.
8.7.630264-release har jag nu.uppdayeradea 2feb
Såg att jag fått den i morse. Känns mycket modernare och snyggare.
Nu så har jag fått Coolwalk :)
Om inte så funkar denna prima. AAWireless | Wireless Android Auto™ for everyone Finns säkert andra alternativ men jag är supernöjd med den.
Här är en anledning till. Bloatware pushes the Galaxy S23 Android OS to an incredible 60GB
Tyvärr verkar det så. Låt oss inte tappa hoppet!
Har typ liknande storlek i min bil. Ska bli kul att testa när jag får den :)
Har du koll på om det krävs nån specifik storlek på skärmen i bilen eller funkar det typ på alla?
Smart launcher 6 rekomenderas förutom självklara nova då
Känns inte som att det är värt att argumentera vidare .. ta en funderare så kanske du förstår att det handlar om mer än en launcher :)
Inte svårare än att jag tycker pixelns mjukvara är mer användarvänlig,Samsungs är väl ok men inte mer enligt mig. Det är för mycket av allt enligt...
Är förmodligen för att man är van vid att samsung ändrat sitt designspråk ofta. Nåt jag uppskattat.
Jag gör inga tyngre grejer jag heller, tycker min p7p levererar galant.
En uppgradering i mjukvara iaf enligt mig,det viktigaste i en mobil.
Exynos?
Skiljer väl bara 5gram?jämfört med 22ultra som man bör jämföra med.
Känns inte värt i mina ögon,avvakta iaf tills nästa års modell om det är samsung ultra som gäller.
Reviews lär dröja ett litet tag om man vill ha lite mer än ett flesta intryck
Sådär..låt oss döda denna tråden med eld nu när det är över ;)
Typ så :)
[MEDIA] View: https://youtu.be/tCv6t8k6dxU
Dagens lila setup Nova Ikoner chic dark Material u search widget Widget/wall från pixtel icons [ATTACH]
Asus zenfone 9 skulle jag kunna tänka mig att ha vid sidan av min p7p.
Inställningarna är lite annorlunda än vad man är van vid men inga konstigheter egentligen. Handlar om vana. Finns mycket att grotta ner sig i om...
Det är en bra launcher . Längesen jag använde den nu. Får nog ta och se hur den är numera. Smart launcher 6,har du provat den? Gillas skarpt
Nova är ett bra val. Jag hoppar mellan nova och smartlauncher 6 som är riktigt välgjord . Dock liite annorlunda mot nova men har sina fördelar....
Samma här :)
Hej Den känns tyvärr lite för robust designmässigt. Är sugen på en Casio men just denna är nog inte för mig tyvärr.tack för erbjudandet.
Testar och ser om nån är intresserad av ett byte främst mot en annan klocka men kan komma med andra förslag. Köpt i dec-22 knappt använd. CASIO...