Separate names with a comma.
Låter som om du kör Stamina läget och råkat ut för buggen som gör att det lägger av Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Vad du snackar :-) Glaset under splitterskyddet är riktigt tåligt och repas ungefär lika lätt som det på en S3 eller Note 2. Men de har valt att...
Xperia Z? Fast den är iofs vit :) Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Klart att det hänger på mikrofonerna också. Lumia 920 och HTC One är nog ganska överlägsna på detta område bland dagens lurar Skickat från min...
Ja den annonsen såg jag på Blocket. Annonsen ändrades gång på gång och priset var nere på 2500 tror jag för en helt ny ej uppackad telefon efter...
Kan varmt rekommendera denna app...
De kanske inte är beredda på att betala deras ocker pris :-) Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Min Xperia Z fungerar fläckfritt än så länge :) Men jag är ändå sugen på en One, samtidigt älskar jag min Z som tål vatten så egentligen vill man...
Bättre att vänta och få en fungerande lur än katastrofen som var när One X släpptes med lurar som var fel flashade från fabrik och inte ens gick...
Då var du inte med när One X släpptes då? :)
Har köpt flera gånger där ifrån och det har alltid funkat smidigt och snabbt
Precis, finns i S III och Note II och snart även Note I med JB 4.1.2 uppdateringen tror jag. Sony har en liknande funktion i Xperia Z där kan man...
Nej men det är LG som tillverkar den så nej tack Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Kan låsa tråden, telefonen är bortbytt
Nej inte en LG för mig :-)
Tack men nej jag gillar inte Nexus :-)
Vill byta bort min iPhone 5 http://www.blocket.se/vi/46315094.htm
Man kan ju gilla Sense men inte gilla Blinkfeed och jag tycker att det vore självklart att kunna inaktivera den helt. Går säkert att fixa när man...
Går med sånt där R-sim eller vad det heter. Men om jag fattat rätt så är den beroende av mjukvaran så när iOS7 kommer är det inte säkert att det...
Har en iPhone 5 64 GB med en del tillbehör men låst till Tre så det är väl inte intressant ?
Se min tidigare post, jag hade inga som helst problem med det
Ja inte är de snabba, påpekade att de har liten felstavning på sin http://www.htc.com/se/ sida och det ser illa ut nu när de har en så fin lur...
Titanium grey och vit var ju release färgerna på Note 2
CDOn har slutat med att importera telefoner har jag för mig och Samsung lär väl inte ta in 32 och 64 i Sverige så de lär nog inte dyka upp hos dem
Det hade han redan gjort
Ja det är så. Google vill ju ha bort Sd kort så därför funkar det inte så bra längre. Apps2Sd funkar ju inte med ICS och uppåt
Problemet är ju att minnes kortet nästan bara funkar till att spara foto och video på från kameran. Samt musik och videos man själv kopierar dit....
Om man läser vad de skriver och inte bara hakar upp sig på slutsatsen så är det inte så svårt att förstå dem.
Ja den var grym men fan vad svårt det blev att bestämma sig för vilken man ska ha nu :-)
Finns en hel jämförelse med S4:an nu http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_htc_one-review-913.php
Men Plun i tråden spårar det lätt ut :-)
Har också reggat mig där och utnyttjat det för ett bra tag sen :-) Problemet är väl att för många gjorde det så de accepterar inga nya konton....
Tyvärr helt väntat, de hypade One X kameran som fan och den var inte i närheten av vad de fick den att låta. Batteritid är ju en vanlig svaghet...
Han vill nog helt enkelt inte fylla upp det interna minnet på 16 GB med flera GB Spotify offline musik. Brukar inte vara något problem i andra...
du får inte ha loggat in i Spotify
Är du så säker på det, både på min SIII och min Note II flöt faktiskt TW bättre än Nova Prime när man lagt på samma widgets och så. TW flyter...
Kan låsa tråden, såld
Jag går precis andra vägen. Ledsnat på Android och säljer min Note 2 :) Man bara meckar och pillar och lägger alldeles för mycket tid på onödigt...
Kan levereras i Stockholm imorgon vid 10 snåret ifall någon Stockholmare vill ha den då jag kommer att vara där i andra ärenden då.
Då får du nog skaffa dig en Note 2 :) Velar själv från att byta just pga batteriet Sent from my GT-N7105