Separate names with a comma.
Jag kan inte lägga in min nätverkshårdisk med hjälp an den inbyggda file manager, Någon som har lyckats? i flicken net ser jag IP adressen till...
Nu tror jag att jag vet vad boven är, det är att jag har jätte dålig 3g/2g täckning hemma. Den söker efter täckning även när den är i viloläget,...
Det hände igen idag, jätte irriterande när nan ska använda den och batteriet är slut. Kan inte se vad det är som är på och dra batteriet. det...
Bra att veta att det har hänt också dig, behöver inte oroad mig att det är mediapaden som är trasig. Jag har märkt att i båda gånger det har hänt...
Jag laddade den igår kväll och batteriet visade 100% när jag vaknade imorse och skulle använda den då var batteriet tom. (Var tvungen att lada om...
Hej. Jag laddade batteriet igår kväll och idag på morgon när jag skulle använda den då var batteriet tom. Det har hänt en gång tidigare med....
Har köpt en som på Telia, Och undrar följande: Är den repmotståndigt? skärmen? ska man behöva installera en sån plastfilm på skärmen? Hittar...