Separate names with a comma.
TasKiller appar har diskuterats mycket på detta forum. Det finns två skolor, en som vill döda apps och en som låter Android sköta det själv. Jag...
@ jonasl 1.6 funkar bra nu på min Galaxy, tackar en en gång för den snabba hjälpen med 1.5-försöken för några veckor sedan. Jag skulle säga, utan...
Jag har mailat Nordenchefen Erik Johannesson ytterligare en gång nu. Hör han inte av sig inom det närmaste så struntar nog jag också i det. Vad...
Jag har kört JC6 sedan en knapp vecka. Jag tyckte först mobilen blivit rappare, men är väl nu ungefär som innan (II5) när alla apps är...
Jo det är bra, men i porträtt-läge gillar jag Phone Pad skarpt för att kunna skriva med en hand.
Alla mina kopplingar fanns kvar, 3g funkar med. Porträtt/landskap flyter bättre. Jag har hållt på hela dagen med en massa pill till och från och...
CSC-fil, que? -;) Allt funkar kanon. Tycker att scrollning flyter på bättre än med II5 . Har haft några Retry, men vad kul med 1.6!
Jo jag vet hur det är att förklara ngt när man själv har gjort det hundratals ggr. Om du skulle göra en enkel översiktlista nu då på i vilken...
Ja absolut, den var klockren. Det som tar tid för mig är att försöka förstå alla olika delar och i vilken ordning de ska göras. Det skulle jag...
Exakt vad jag tror med!
Ja det gick ju kanonbra att få in via Odin! Nu är det bara resten kvar...
Ha ha, misströsta inte. Jag uppskattar din möda :-). Jag kunde ha svurit på att jag igår läste att man skulle ta ur korten. Idag hittade jag det...
Vi får se hur det funkar med 3g för mig sedan då. Man ska alltså lägga in nytt baseband med Odin innan man rootar va? Har lite svårt att få en...
Har för mig att det står under batteriet (med pytte-text)
Lämna tillbaka den DIREKT! ;-)
Tack, vad bra. Var tyvärr tvungen att jobba lite också. Kollar på det i morrn så får vi se om jag lyckas. ;)
He he, okey! Vackert!
Nr1: Är då alltså att roota och lägga in baseband JC6 samt göra en Nandroid backup, eller? Bara att börja läsa på då...
@ jonasl: Jobba inte ihjäl dig med 1.5:an! Tänkte försöka installera 1.6, och då löser sig väl problemen av sig självt va?
Om du gör det får du hemskt gärna vara övertydlig med alla små steg så att en som aldrig gjort något av allt detta kan klara sig utan att köra...
Ha ha, länkarna är på franska, I give up :-). Har inte gjort nån Nandroid förut heller.
Tack för alla svar! Jo det är ju så när man har gjort det några gånger. Då går det ju av sig självt liksom. Jag vet inte om jag pallar att läsa in...
Tackar! Ska kolla på den. Har du testat guiden själv? :-)
Jag såg också att Galaxo 1.6.2 kom idag. Nu har jag blivit sugen på att lämna min original-rom för gott. Problemet är bara när man läser runt...
Det tror jag inte är meningen. Det är nog den som står på originalkvittot som har möjlighet att ta del av rabatten skulle jag tro.
Ad Jo det är sant, det bygger ju på att vi redan har lagt 5000kr för den gamla, som blev omodern på några månader. Jag är inte beredd att lägga...
Ta och kolla det. Jag har inte hört något från Samsung sedan de bad mig skicka in uppgifterna. Mailade Nordenchefen för nån dag sedan. Han svarade...
Jag tycker det skulle vara kul att veta hur många här på forumet som har en Galaxy i7500 och har hört av sig till Samsung för ett eventuellt köp...
:-)
Nix, tyvärr! http://pastebin.com/Vw09XeYG Bra kämpat iaf. Dags för bingen då! W/dalvikvm(10516): VFY: unable to resolve new-instance 472...
Jag testar!
Vad kul att lära sig lite om hur du arbetar med problemen.
Ok, här kommer logg nr 2. Fick FC direkt... http://pastebin.com/qwTcQ3CR
Oj, det var snabbt. Ska testa genast, kanon! Imponerande hur man kan dra slutsatser av en sådan logg... Grekiska? Jag kunde inte det iaf :-).
Ja om ni fått dessa svar nu så går ju Galaxy S helt klart bort. Det måste alltså vara ytterliggare en modell som lanseras nästa kvartal, annars...
Gjorde jag rätt när jag la in den nya? Jag installerade med Astro och fick frågan om jag ville uppdatera den gamla, vilket jag gjorde. Hur gjorde...
He he, kan du se detta nu? http://pastebin.com/f2xs8qiJ EDIT: Jo det borde funka!
Förlåt, glömde tacka så mycket för allt jobb. Jag kan tillägga att jag kör 1.5.
Jag testade att köra in den på min Galaxy med Astro. Det funkade visst inte så bra. Nu får jag FC. . .
Inte alls omöjligt...