Separate names with a comma.
Min har varit för utkörning sedan klockan 09:00 imorse, har suttit och uppdaterat sidan sedan dess. Betydligt bättre än 19/10 iaf!
Samma här! Med en bild bifogad på luren och hörlurarna! Hoppas allt är framme redan imorgon då!
Jag fick tillslut bekräftat från Eliganten att det är för att jag beställde Budds samtidigt som jag måste vänta till nästa vecka. Telefonen ligger...
Chattade med Elgiganten precis, fick ett lite förvirrande svar. Jag ställde frågan om jag fått preliminärt leveransdatum 19/10 eftersom jag...
Personlingen kommer jag gå från S22 till Pixel 7, det kan man ha åsikter om men för mig handlar det mer om att jag velat köpa en Pixel sedan den...
Beställde "Fog", det störiga är att det stod 2st dagar för dem på hemsidan först. Men nu står det 19e och eftersom de har satt preliminärt datum i...
Blir osäker nu, eftersom jag beställde buddsen samtidigt. Kan va så att det faktiskt bli 19e för mig för att de ska skickas tillsammans. ... Vore...
Det vore ju bra om det går smidigt, jag brukar föredra att kunna vandra in i butik och få varan direkt i hand för jag hatar verkligen att vänta på...
Nu valde jag en vit, får hålla tummarna.
Min beställning står som mottagen, på deras hemsida står "Bekräknad leveranstid 2st arbetsdagar" men i ordern är preliminärt datum 19e oktober.
Blev en Pixel 7 256gb + Buds pro från Elgiganten, hoppas verkligen på leverans den 13e men är väldigt skeptisk. Tror de kanske skickar dem då...