Separate names with a comma.
Ja, nu har den skärpt sig rejält, nu drar den knappt nåt i bakgrunden trots en väderwidget och blåtand på, så det får väl vara färdiggnällt från...
Jodå, MW600 menade jag, och att radion inte kör via bluetooth visste jag, men för att samtal etc ska funka så måste ju blåtand aktiveras på...
Jag har nog för högt ställda förväntningar, det verkar så. Huvudanledningen till att jag köpte SE är att jag alltid gillat deras telefoner och det...
Ominstallerad sedan 1 dygn knappt. Över natten gick laddningen nu endast ner 6-7%, alltså cirka en tiondel av föregående natts, och då var...
Tack för stödet! :-) Jag blir mer och med övertygad om att jag fått ett måndagsex. Nu är den ominstallerad och jag har inte gjort nåt kul alls med...
Nu blir det total reset, en sista utväg. Avinstallerade diverse widgets och stängde av allt utom bakgrundsuppdateringar eller vad det heter, och...
Men nu ska jag försöka sluta raljera och börja avinstallera prylar. Nu ut med taskkillers och batteriwidget till att börja med. Sedan ska jag...
Precis, om jag bara pratar i den så är det inte så farligt. Men återigen, vad jag ska med den då? Jag har en gammal W660i som kan det också......
Wifi surf innebär ju att jag oftast är nära en dator, då kan jag ju lika gärna surfa på den, då får man ju stor skärm dessutom, jag vill ha mer...
Skärmen var ju knappt på mer än 5 minuter under denna tid. Stängde inte av gps tror jag, men ändå!
Är nu rätt uppgiven. Telefonen fulladdad i morse, drog ur 6:15. Startade new workout på sporty pal och cyklade till jobbet, 8 min tog det. Stängde...
OK. Testade detta nu igen, men den säger att jag har den senaste versionen redan.
Angående batteritid: väntar man sig för mycket om man vill lyssna på fm-radio 3-4 timmar, Spotify nån timme eller så, synka sin mail varje timme...