Separate names with a comma.
Tackar, ska prova på legacy play. Kan du dela med dig av lite bilder så vi får se vad som finns på insidan av våra M700s. Knappen du nämnde är...
Om du rev isär plattan tog du väl självklart bilder på moderkortert och de andra komponenterna, kan du posta så slipper vi riva isär fler plattor....
Oj glömde en sak som är en bra varning till alla. Den löjligaste av saker kan ställa till mer problem än vad jag någonsin varit med om.... Lekte...
Glad att det hjälpte, du kommer märka bättre batteri tid med. Jag är ledsen men att lägga upp en dropbox med en firmware är inte tillåtet. Och...
Jag väntar på en original firmware innan jag vill dela ut crownho firmwaren som en lösning. (Och jag kollade för 5minuter sedan, den finns på...
Jag skapar en dedicerad teknisk tråd nu för Marquant M700 i forumet. Är en hel del ny information jag har på den och den gör lite nytta så här...
Denna tråd är tillägnad Marquant M700 som säljs av Jula i Sverige (Norden?) Varför vi som försökt att hitta www.marquant.com och funnit Allied...
RE: Bluetooth dongle. Absolut, testar det när jag kommer hem i helgen. RE: Google Play, vågar inte länka saker på detta forum. Men XDA Dev är helt...
Hej alla, min första post så missförstå mig inte som en Jula fanboy. Men jag tycker ni som skurit denna device vid fotknölarna har varit lite väl...