Separate names with a comma.
Jag använder Improved Email, enkel och funkar med Exchange och IMAP, med den kan man även acceptera kalender inbjudningar från Exchange. Nu ska...
Precis, och den gör det gratis! Nätlås nyckeln ligger i en fil som detta program läser och letar fram nyckeln, de allra flesta som använt...
Unlock tool på market kostar inget och funkar på nästan alla Samsung Galaxy S, ladda ner och kör det.
Ladda ner Samsung Galaxy S Unlock Tool från market, läs mer på: forum.xda-developers.com/showthread.php?t=761045
Hej! I tisdags kväll beställde frugan en Galaxy och då sa dom att den kan komma inom 2 veckor, men troligast kommer det att ta 4. Vi blev inte...
Och i Kies Klicka på Kies kanppen uppe till vänster och välj drivrutinsåterställning utan att ha telefonen inkopplad till datorn, detta får jag...
Om de inte kan fixa så att det funkar på en dator med 4Gb RAM utan att sega ner den och fylla minnet inom någon dag, hur tror ni då att de kan...
Jag köpte från tre, fick den för 2 veckor sedan, olåst, obrandad, 3BR funkar felfritt, root:a den efter lite mer än 24 timmar, är hur nöjd som helst.
Har fått samma problem ett par gånger, och jag har också tre, jag kan inte minnas att jag fått problemet sen jag valde att att endast använda...
Äntligen!!! Hämtade min nya lur 07:20 på DHLs servicepoint, innan helgen och allt. Kan meddela att denna sprillans nya lur från 3 har JM2 och...
Den är på väg! Jag upptäckte också att mitt3 var uppdaterat (Det var system failure på det fr.o.m. i går kväll) Ringde 3:s kundtjänst, svaret...
v38 Ringde nyss till tre:s kundtjänst för att få besked, jag gjorde min beställning den 7 september och enligt ska min telefon skickas i slutet...