Separate names with a comma.
Jag gjorde likandant, trodde jag, men WyWallet fick det aldrig att funka, tyvärr. Idén är ju trevlig, att man skulle ha kunnat köpa en läsk och en...
De fick det aldrig att funka för mig, trots att det borde ha gjort det. Tror inte många kommer att sakna dem.
Stämmer alldeles utmärkt efter som de hyr in sig i en annan nätägares nät. Läs definitionen du själv citerade. De har dessutom ett eget nät för...
Tele2 hyr in sig hos andra nätägare, vilket gör dem till virtuell operatör. Det är så man definierar det. Dessutom har de ett eget 4G-nät för...
Jag tycker du ska vänta med Vimla och se om och hur de reder ut röran de själva ställt till med. De har satt igång en massa projekt och ror inte i...
Just det, därför ser du Tele2 4G och inte de nät där tele2 fungerar helt på, för dessa är virtuella. Om du ringer så går det i de virtuella möten....
Alla nät visas alltid. Det betyder inte att de är tiłlgängliga för ditt kort. Prova samma sak i Sverige så ser du alla nät där också, även de som...
Det kan bero på att tele2 är virtuell operatör i NL.
Varför skulle man välja så?
Ja snurrigt och rörigt är det för mig också! Det är ju dessutom så långt från månadsskiftena man kan komma nu. :)
Ja vad bra, då är vi tydligen överrens om att det enbart är ett varumärke.
Njä..... inte riktigt rätt. Det är samma företag, bara olika namn på tjänsterna, alltså olika avdelningar inom ett och samma företag. Inget som...
Liknande erbjudande från Sverigehäftet, som Torbjörn skrev om redan i första inlägget i denna tråd, men då bara 4 mån. Mobilabonnemang Liten...
Vilken familj är det? Är man inte enbart kund hos Telenor? Vad är det jag missat?
Då är det ju inte så konstigt att inte ens Vimla tycks känna till det, och oftast ger alltför optimistiska tidsgränser.
Det finns inga kontantkort där pengarna försvinner efter 30 dagar, däremot kan priserna ändras då.
Vilken teori? Jag har inte redovisat nån toeri alls i mina inlägg här. Hur vet du vad jag värderar utifrån? Det har jag inte heller redovisat...
Vad trevligt. Det låter ju bra för dig! Så skulle jag också velat haft det.
Drygt fyra år. sen start mao. Så jag har erfarenheter av hur det fungerat och fungerar nu. Men det är ju bara jag och andra kan naturligtvis ha...
1. Slumpvis tappar täckningen, många gånger per dag 2. Sända sms kommer inte alltid fram, trots rapporter 3. Avbrott i datatrafiken, utan synlig...
"Kolla lite reklam" är väl ändå en grov underdrift. Ett par timmar varje dag för att kunna föra nåt enstaka samtal per vecka ELLER surfa lite.
Jag är HELT emot registreringar. Jag tycker man ska ta bort nummerskyltarna på alla bilar också! Ta bort personnumren! Förbjud Eniro och hitta.se!
Nja... Det sista jag skulle kalla Vimlaär "stadigt". Jag har aldrig varit kund hos något annat bolag som varit lika rörigt och konstigt som Vimla...
Min lilla enkla beräkning gällde enbart antalet kunder, och inget annat. eftersom det var just antalet han kommenterade, inte datamängden.
Det beror ju mest på vad du trodde. Cirka 33 000 kunder är väl en väldigt liten andel av Tele2 hela kundstock?
Men det är ju en journalist som tolkat ett förslag! Det är ju LÅÅÅÅNGT ifrån detsamma som ett beslut. Det kommer naturligtvis att finnas nån typ...
Egentligen är det lite för sent nu. Tidigare var det ju förbjudet i, i stor sett, alla länder att inneha en privat radiosändare, utan att vara...
Ja helt off-topic men jag håller helt med. Det blir onödigt trögläst när man ständigt skriver fel. Samma är det med VAR och VART. Det är ju två...
Det verkar vara en programmeringsmiss. De har säkert fixat till det framåt sommaren. :P
Vad innebär "det sägs"? Jag säger att det motsvarar 57. Det är faktiskt fler imo.
Då förstår jag inte alls varför du tog upp det. Det är ju dessutom helt off-topic.
Håller med, men de har ju ändå lyckats hålla sig flytande i fyra år (om några dagar), så det måste ju trots allt finnas en del som tror på dem...
Håller med dig om mycket av det du skriver. Men de har hållt på lite för länge nu på en "hobbynivå". Till en början kan man ju acceptera en viss...
Det har ju dröjt ett tag innan vi upptäckt hur rörigt och inkonsekvent de jobbar på Vimla. Naturligtvis byter man operatör idag. Det värsta är att...
Ok, så är det gjort för oss också! Då har man i alla fall något kvar när Wifog rasar.
Flytta till Fello istället, lågpris med service.
Jag håller med. Det börjar tyvärr bli varningsflagg för Vimla! Rörigt, med massa bollar i luften, som de helt uppenbarligen inte bemästrar.
Stockholm ligger i södra Sverige.
Samma för mig.
Ja, det kanske passar du och många andra men mig köper aldrig mobil och abonnemang tillsammans och då är Tre dyrare än andra.