Separate names with a comma.
Så du blev äntligen av med det skitet? ;) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Verkade vid bara anblicken vara ganska trevlig, ska testa den! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Någon som har sett Southland och/eller Justified? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Kan man inte förlänga själv? Bara lossa på hanen i ena änden och sätta dit en hona, sen är resten självklart :) Skickat från min Nexus 4 via...
Nu när man har känt på Nillkin-skalet ett tag får man nog säga att det hade varit ganska gött med ett mer gummerat skal som inte är så halt.....
Shit va kul! Önskar dig all lycka till :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Nja, den har som sagt fått skärmen utbytt en gång (och det märks) samt att den har två extrema hack på vänster sida i ramen. Tror ingen hade velat...
Bytte mig till den här på forumet, hade redan då fått skären bytt en gång, så jag bet inte hur det hade gått med garantin. Orkar ändå inte klydda...
[IMG] Apex Pro, Simple Text Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Ja det är gratis frakt till Sverige också :) det brukar stå Intl'shipping eller något sånt på dom som skicka till hela världen. eBay finn det...
Har faktiskt lite ångest för att sälja min HOX till "återvinning" :/ det är ju ingen dålig telefon direkt.. Å andra sidan är högtalaren pajj, jag...
Hittade det själv igår, tack :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Var hittar man textikonerna du har i dockan? :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
HEL-VE-TE va det snöstormar här nu, låter som hela huset kommer välta. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Spännande! Hoppas verkligen inte dom ändrar på något. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag tycker lite som Joe Rogan när det kommer till telefonoperatörer; alla företag som kräver att du binder dig till dem och kontinuerligt ger dem...
Plus minus noll skulle jag säga. Plasten är relativt hal, även om den är räfflad på baksidan, och den sköna gummerade ramen som N4an har...
Verkligen. Jag älskar intelligenta serier, och Arrested Development får räknas dit även om den är på många andra plan också. Av vilken serie? :O...
Alla operatörer är skojare i grund o botten, det kan vi väl alla skriva under på? ;) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag har aldrig varit särskilt intresserad av serier, så jag läste aldrig Dredd, därför blev Stalones gestaltning den coolaste. Karl Urban var...
Bara hög kvalitet på dina serier må jag säga. BoB och Arrestes Development måste vara världens bästa serier i sina kategorier. Skickat från min...
Fick äntligen Nillkin-skalet. Tror det e det bästa skalet jag haft på nån mobil hittills. Visst, man tappar ju ganska mycket känsla trots att det...
Here ya go :) http://wallbase.cc/wallpaper/2552963
Dom vet inte själva... Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag har inget emot det, höll på med det förr :) men tycker samtidigt om att ha allting stock. Känns som att allt, hårdvara och mjukvara, är mer...
Okej. Tack åter igen för input. Jag ska fundera lite om om jag vill dra in en custom kernel eller inte. Kör du rootat? Skickat från min Nexus 4...
[IMG] :)
Brukar väl stå CD MP3 eller något sånt om den stödjer mp3-CD. Annars får du bränna många skivor ;)
Jag tar gärna bakgrunden, riktigt trevlig :) Edit: tar gärna ikonerna också :)
Sådär, det blev inte jättemycket sömn inatt, men såhär ser CPU Spy och BBS ut efter typ 7 timmar utan att ladda, bara 3G igång (inget wifi):...
Tack för info. Men säg att jag låter den ligga, utan att ladda, under natten, då är väl % av batteri bäst att kolla på? Skickat från min Nexus 4...
Aha. Jag kollar CPU Spy imorgon då också när jag kollar BBS. Apropå BBS, måste man konfigurera den på något sätt? Eller är det bara att öppna...
Okej, det suger ju. Jag spenderar de flesta dagarna i skolan, som har wifi men det är så ostabilt så det använder jag inte, så då går det ju åt en...
Kolla på ROCK och Spigens skal. Om ROCK är likadant som det var till min förra, HOX, så är det ganska glatt men ändå grovkornigt, lite åt...
Jag hade lika bra batteritid som du tidigare. Nu helt plötsligt verkar jag då ha fått wake lock-buggen. Hur gjorde du för att "bli av med den"?
Tack så mycket för input. jag har gjort ett par ändringar nu, så ska se vad CPU Spy säger efter en dag i skolan. Nästa steg är så som du...
Hur mycket längtar man inte efter nästa säsong/andra halvan av sista säsongen nu!? :O Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag kör Apex (i grund o botten likadan app) och skulle helst vilja behålla den. Hade inga problem i början med den... Jag avinstallerade några...
Jepp. Ska avinstallera de senaste och se om det hjälper. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Nu verkar jag ha fått den där jävla Operativsystemet Android-buggen. Hur löser man detta? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2