Separate names with a comma.
Vanliga ICS 4.03 från Samsung med Nova Launcher Prime ovanpå. Bakgrunden är en bild som heter earth-sunrise bilden
[IMG] Nova Launcher Simi Clock Battery Left Any.do Realtemp Altdrawer
Min bild vibrerar inte alls. Varken på tv eller på pc-monitorn. Däremot undrar jag hur det är med upplösningen egentligen? Både tv och monitor är...
Troligtvis inte virus i den bemärkelsen, men du har säkert installerat en app nyligen som har tillstånd att visa extra reklam i...
Mitt batteri blev riktigt bra nu! Kollade härom natten, då drog den i snitt 1.4 % per timme!! Skitbra ju! Annars vid normal dagsanvändning på...
Jag trycker på HOME + POWER exakt samtidigt och håller inne dem i ca 2 sekunder.
Någon mer osm har problem med att slå på WLAN? Våra mobiler fastnar i halvläget, ikonen lyser bara lite grönt. Jag måste starta om telefonen för...
Letar efter appar som har minimikravet android 4.0. De jag hittat hittills är två Launchers, NOVA och APEX. Finns det andra appar som bara...
Haha! Så himla sant, det är ju bara vi som har hittat till det här forumet som har koll på det. Dom andra jag känner som har SGS2, vet inte vad...
Fan! Det var ju synd. Tråkigt att det ska så jäkla många rykten hela tiden. 1:a mars, 10:e mars, 15:e mars osv. Jaja bara att vänta. Funderar på...
Herrejösses vilket dåligt namn! Så barnsligt! Och varför ens byta överhuvudtaget? Nu när allmänheten börjar fatta att det finns andra mobiler än...
I nyaste verisonen av Myphoneexplorer kan man skriva på mobilen med PC tangentbordet när mobilen är kopplad till programmet. Då får man upp en...
Testa Dice PLayer. Tror det är den enda spelaren som klarar av att koda om DTS ljud till vanlig stereo så att du kan få ljud i mobilen. SGS2 kan...
Fick ni ÅÄÖ att fungera över Bluetooth? Jag har det här Bluetooth tangentbordet och där fungerar inte ÅÄÖ. Verkar som om SGS2 har Engelsk keyboard...
Vad hände med infon om att uppdateringen skulle komma 1:a mars? Jag såg ju fram emot Windows 8 den 29e feb och ICS den 1:a mars. Källan till...
Mitt batteri håller ca 16-19 timmar per dag. Och då sparar jag inte speciellt mycket på nånting. Skärmen i autoläge, 1 min timeout, inga juice...
Någon
Jag har också köpt ett BT-tangentbord från Deltaco och upptäckte att ÖÄÅ inte fungerar med min Samsung GS2. Vad är det frågan om liksom? Ska jag...
Jag tänkte börja använda mobilen som en minidator till en extern skärm. Har beställt bluetooth tangentbord och mus. Tänkte kolla om ni har...
Japp! vi har en wifi skrivare från Samsung som är kopplad till trådlösa nätverket. Så när vi är hemma kan vi skriva ut direkt till den med appen...
NFC är fortfarande helt meningslöst i Sverige och näringsidkare och andra företag kommer inte köpa in dyr NFC utrustning förrän Apple släpper en...
Samma här! Ska också byta till S3 så fort det bara går.
Min brukar starta om sig en gång i veckan typ. Jag har ca 200 appar installerat och ingenting nästan som är samsung original. Kör GPS, Bluetooth,...
Jag har ca 1 omstart i veckan med 235. Och sen är den onödig ikon i notificationfältet som tar upp en plats. Nämligen att vibrationen är på....
Jag har haft TuneIn Belt förut, men den var för liten för SGS2. Nu köpte vi ett par st av Belkin Dualfit for Samsung Galaxy S2. Riktigt bra...
Håller med! Har haft mobilen sen 11:e maj förra året och är fortfarande toknöjd. Har inte ens sett någon annan mobil på marknaden som är lika...
Battery Left heter den. Den översta tiden visar antal timmar kvar, och nedersta visar klockslaget då batteriet är slut. Man kan configga dem hur...
Sägs att den ska fungera till Android, men jag har inte testat det själv. Däremot finns det några youtube klipp..frågan är hur många spel som...
Nån som införskaffat SanDisk Mobile Ultra microSDXC 64GB? Minnet fanns inte när SGS2 uppfanns, så det är väl därför man skrivit att SGS2 stöder...
Widget locker QQ Launcher SIMI Clock [IMG]
Jag har också haft MW600 till SGS2 utan problem. Har iofs bytt till BHS3000 från Samsung. Enda stereoheadsetet som har BT 3.0 vad jag vet....
Haha! Sant, det är ju ett androidtema som är en kopia på Ios-sms-tema. Så givetvis är det ju Android som är bäst. Finns ju inte två androidmobiler...
Jag upptäckte den här QQ Browser idag. Gillade den skarpt, kändes snabbare än Dolphin som jag använt sen den uppfanns. Ska testa QQ några dagar nu...
Vi får ut ca 30mbit och upp och ner med mobilerna. Vi har en router som heter Asus RT-N56U. [IMG]
GO Sms fastnade jag för till slut. Speciellt med Iphone Theme, här vinner faktiskt Apple över Android, temat är snyggt och stilrent.
Hej! Någon som har en Samsung Galaxy S och upplever ovanstående problem? Telefonen går in i flightmode av sig själv och förblir där. Ibland tappar...
Jag använder Samsungs BHS3000 med lurarna från MW600 faktiskt(bättre ljud i dem än de som följde med). Volymknappar och annat funkar riktigt bra....
Jag och sambon har varsin Sgs2 och min har varit inne en vända på service efter att högtalaren började spraka och att skärmen var lite "gulaktig"....
Jag har köpt SPB. Vilket slöseri..drog massor med batteri och väldigt begränsat med inställningar. I princip inga inställningar alls.. Visserligen...
Hmm alla mina widgets fungerar iaf, poweramp, touch calenadar, snowstorm, lunafaqt, aix weather osv osv. Har iofs ställt in samtliga på att vara...