Separate names with a comma.
Jag avbeställde min från telia för att jag blev så förbannad på det sämsta kundbemötandet jag vart med om på 10 års tid. Tidigare är det bara...
Hur mycket RAM har ni ifall ni kollar via "settings - applications - running services"? Kollar på en Asus Transformer just nu och där står det...
Telia_service Vill du att vi ändrar till vit "igen" eller vad föredrar du? //LA 54 minutes ago Telia Kundservice Telia_service Jag får be om...
Ska ta och maila Samsung jag med nu. Får jag ingen relevant info tills på måndag så avbeställer jag med. Telia aggerar så illa att jag blir...
Grattis, själv sitter man fast i Telias okända supportmoln som verkar innehålla regn och dåligt väder.. Får inte fram någon som helst info som jag...
Va och du har inte ens förbeställt den?
Haha inget förvånar mig när det gäller Telia.. Helt sjukt om det där stämmer då är det ju värre än värst... :mad:
Jag hoppas verkligen det med :D
Japp helt klart. Hoppas nu att man får sin platta snart.. Olidligt detta, prylnörd som man är...
Ja det verkar så.. telia förtjänar namnet felia.. Tycker det hela är mycket märkligt och fruktansvärt oproffsigt, men visst har man förhandsbokat...
Förhoppningsvis kommer det ju gå att ringa till nyår nånstans när Icecream sandwich kommer men det innebär såklart att Samsung måste bygga en...
Är det nån som känner nån som känner nån som fått en Vit tab genom telia eller ska jag säga felia?
Nu har jag tyckt till jag med. Beställde min 20/6 och har fått leveransinfo om 30/6 men fortfarande inte ett ljud. Sådant här får mig tyvärr...
Hmm är det någon som fått den ännu eller att den går att hämta hos utlämningsstället? Detta verkar ju ta tid om man läser de kommentarer som dykt...
DM = Direct Message