Separate names with a comma.
Har uppdaterat lite och ändrat steg 19 så folk inte blir förvirrade :) även lagt till lite info från steg 19 i steg 20 för att få det rätt :)
Kommer inte åt index men kommer åt en hemsida som ligger på samma ftp!
brunöga
snabblänkar -> visa trådar med mina inlägg
Skit
drygt
Ahhhh ok :D Du kör på Google Maps alltså :) Vad jag vet så kan man inte spara ner kartorna från ställen man har varit på :/
Öhm, vart bor du? för jag får upp "inte tillgängligt i ditt land"
Det är googles egna program, det ligger där på allas telefoner! man kan öppna programmet bara några sekunder innan han säger att det inte funkar i...
Trollspöet tog lite för mycket av tjocktröjan ser jag ;)
Navigation har ej kommit till Sverige ännu, dock verkar det vara på gång då Danmark fick Navigation i Juli! :)
Se till att pilla runt i google contacts istället :) lägg alla telefonkontakter i en app och sedan väljer du i telefonen att enbart visa kontakter...
Jobba i butik is the shit! när man blir sjuk så är man lite småsjuk en dag och dagen efter så är man frisk igen ;D får ett jävla immunförsvar :D
My bad ;D
Min uppsättning med apps. Inga tramsapps utan enbart användbara! Bankdroid Håll koll på ditt saldo med hjälp av denna widget. LauncherPro Den...
En trasig Apple produkt :)
Jag tror fan att allt jag har är Ikea :P inklusive möblerna som hör till min studentlägenhet :P Btw, fan vad nya länksidor det ligger i offtopic...
Tips är att tvätta den var tredje dag :) min åkte i backen var tredje dag för att vara exakt :P om du nu ska ha den lodrät :)
nope!, fan vad gött :D på 3 månader har jag betalat 29kr för Premium :D *2 av månaderna fick jag gratis av Pricerunner för 2st awesome recensioner :)
Borlänge då? ;D
Jepp jag blir förknippad med kemister i stockholm och under P&L undrade ALLA om jag var från linköping då alla har uteslutande gula overaller ^^...
Det fungerar inte, det han skriver hände precis mig också.. vet fasiken inte hur man göra, det tog ett tag innan mitt skandinaviska som jag hade...
Utifrån typsnittet på ovven så skulle jag säga linköping? eller blandar jag ihop nu? Gul ovve is the shizzles ;)
Jag använder enbart taskkiller för att döda facebook då skiten drar batteri som in åt helvete..
Har aldrig haft problem så kör på detta tills min syn på D-link vänds ;P
Beror på vad du ska använda den till ;) Jag rekommenderar D-link 655 :D den har öppen källkod även den så den kan man flasha om om man vill :)...
Med mitt invisible så blev det ett avtryck från mina jeans sömmar, efter nån timme var det borta, så ta det lugnt när sånt händer, mitt nya som...
My bad :( trodde det var massa info om andra scheman :$ EDIT:Lägga till med URL måste ha vart en ny funktion, inte sett tidigare, fungerade f.ö...
Tjena! :D Har fått en hysteriskt rolig fixidé för mig :P Ni vet om man sitter på tåget eller på ett hotell så kan man ansluta till nätverket...
Tjo! vet du ungefär när du släpper en ny version på market med handelsbanken fixet osv? skulle vara nice att kunna uppdatera programmet i...
Men det jag vill ha är något som använder själva URL:en och tankar ical-filen och uppdaterar 1 gång om dagen, med TimeEdit så måste man tanka ner...
Han syftade nog på att du skrev "dem" och inte "de" Tänk så här, satte sig i min skalle direkt efter att jag lärde mig det, när du är osäker,...
Det är experimentellt, jag har inte upplevt något ostabilt :) batteriet håller sig i skick och telefonen i övrigt känns 110% snabbare än telefonen...
Någon som har upplevt bättre batteritid med DVM ARM II? har gått hela dagen med autosync, skickat lite sms, pratat i telefon i 45min och landat på...
yes :)
Skulle nog lira med en Nokia, de har väll nått Linux baserat system :) meego eller vad det heter.
TimeEdit skulle jag uppskatta också :) då den skiten måste man hämta hem en .cal fil för hela tiden, själva filen uppdateras inte :(
0/10 aldrig sett dig :(
Hade 4 till att börja med, men visade sig att det var lite skit i ena slotten så nu funkar allt :D 8GB is the shizzle :cool:
Fan fan fan :( köpte 2x2 GB ram.. när jag tog fram förpackningen ur påsen så ramla ett av minnena ut ur sitt fodral :( och datorn uppger bara att...