Separate names with a comma.
Hur gick det! Fick du en ny lur?
Ska skicka in min lur pga av att kameralinsen imma igen. Återkommer när jag fått den tillbaka. Det är modell 14w15
bjuder 100:- för Mophie Juice Pack Air
Testade mobilen under vatten idag och det gick bra men kameran imma igen. Byter Sony ut den då? Ska man skicka in den?
4100 det
Bild på klockan?
Bud 3500kr för iPhone
Löste problemet. Var barat att trycka in en kod. :)
Hade ingen aning att man slapp betala om folk drog sig undan. Vet inte hur många ggr jag fått betala annonsen ändå för att folk inte fattar att...
Ja det är det som är så tråkigt med tradera. Speciellt om dom har 0 i omdöme o h struntar att betala. Blir en extra kostnad för sen som lägger upp...
SHM.- bara att gratulera till en bra affär :)
Du fick ju bra pröjs för luren :) vad fick du ge när du köpte den?
Köpt en xperia z2 av theez. Trevlig och snabb leverans. Annonsen stämde med varan!
Har köpt en begagnad xzt2 och den är fast i någon demoläge. Så fort jag stoppar i laddaren så visas en video. Går det att få bort? Hur gör man?
Mape82. Är fakturan på 345kr? Är intresserad att ta den isåfall. Pm mig
Allt beror på hur mkt du vill ha ?
Hur mkt är ett littet presentkort? Du kan få FIFA 14 till ps4 :)
Chrippe7. Hade du maxi abbonemang som du ville bli av med?
Ja men det spelar ingen roll. Bara den är på 345kr :)
Jag finns i Sthlm. Om du oxå bor i Sthlm så kan vi gå till sammans till någon tele2 butik. Annars kan man skriva ut överlåtelse via tele2...
Är fortfarande på jakt efter en maxi unlimited 345kr. Då danielfr backade ur.
Ja absolut. Jag tar gärna över den. Pm mig
2000kr
Måste fått ett dåligt ex iså fall. /:
Jag tar gärna över tele2 maxi unlimited 4g som kostar 345kr Känner du någon som vill överlåta det till mig så tveka inte att kontakta mig....
Funkar eran trådlösladdare bra? Min tappar täckning hela tiden.
Hej. Vet du någon som vill bli av med sin maxi unlimited?
Finns det någon stamia läge typ som z2 har?
Precis upptäck fjärkontrollen. Hur grymt som helst. Finns det andra man kan ladda ner från Google play eller kör ni på lg egna?
Samma här.
Det hjälpte att installera om appen. Så ni som har samma problem testa det.
Min kamera är jätte seg när jag ska ta bilder i mörka förhållande? Kör med autolöge. Har ni samma problem?
Ta det på hemförsäkringen
Är det bara min mobil som har ett eget liv i fickan? Tar massa bilder, sist tog den 160 st så att batterier a dog. Stängde då av genväg till...
Oj eftersom du öppnat den själv så försvinner garanti tyvärr. Säger av egen erfarenhet. Dock ej en z2
Tack för tipset! :)
Skönt att det funkat för dig :) min måste jag fortfarande stänga av wifi. Ska testa att installera om instagram
Ni har har Wii u med nya Mario kart? Hur är spelet? Är sjukt sugen på skaffa det men är lite osäker till nya Wii u. Bl.a. Hur funkar det med...
Hej! Har precis skaffat en usb chrome som jag kopplat till tv. Får igång wifi på tv och mobilen men kan inte se mina bilder på tvn. Står att jag...
Min stänger av sig själv oxå. Började efter nya uppdateringen.