Separate names with a comma.
Vad ska man göra när den är rootad för att få Wavesecure att sätta igång GPSen?
Tack så mycket! har för mig att jag såg den någonstans, men sen när jag letade så hittade jag den inte :/
Okej, hur funkar det då? Tar den backup och sen på något sätt så installerar den allt eller?
Länken funkar inte, står bara Account Suspended
Hej! Finns det något backup-program som tar backup på alla program, alla widgets och startskärmslayouten? Och som man lätt kan göra så att...
Ingen som har någon bra bakgrundsbild som det står SenseHero, som passar till rommen? Gillar att ha en bakgrundsbild som visar vad jag har för rom :)
Så, nu kör man SenseHero 1.6 på Heron :D
Håller på att lägga in en Custom Rom på Heron nu :)
+1 ;)
Hmm... Jag håller precis på att flasha SenceHero 1.6 nu... (ska kopiera filen till mobilen nu...) Men jag tror jag tar 1.6:an och låter andra...
Tack så jättemycket! :) Den är skitcoool! ;)
@OliverG Är det möjligt att kunna få en liknande bild som man kan ha som profilbild? :)
Det har ju inget med Android att göra, det är ju bara SBS-fel ;)
Kom och tänka på en till sak, vilken 2.1-rom är mest buggfri? :) Skulle kanske vara kul att testa en sån först :D
Okej, tack för svaret :) Hmm, jag trodde det var typ en länk som inte gick att trycka på (den var så ljus...), så jag läste det inte ens ;)
Hmm, varför ändras inte min signatur?.. JAg har laddat upp bilden, men sen när jag trycker på spara så blir den inte min signatur :( Måste man...
Tack så mycket! Det är exakt så jag vill ha den ;) Förresten, vilket program använder du? :)
+1.
Det skulle jag kunna göra :) Skulle du kunna bifoga den? :D (gärna med namnet ändrat så det står Laffe (om det inte är för mycket begärt ;) ))
Har du kommit på något åt mig? :) Alla du har gjort hittills har varit skitcoola! Tack på förhand!
Va bra :D Då blir det den jag flashar! :)
Tack för alla svar! :D Blir nog att jag flashar den i helgen! Finns några buggar alls på den, eller är den helt buggfri? :) (jag har inget emot...
Jag skulle tycka om en t-shirt med HTC-loggan på :D
Du kan gärna göra en åt mig om du vill :) Det jag vill ha med då är mitt Användarnamn + en Android-logga :D
Hej! Jag har bestämmt att jag ska roota och installera en custom rom på min Hero i helgen. Jag skulle gärna vilja installera en Custom ROM som är...
Så denna video precis: http://www.youtube.com/watch?v=ukZNhmoCctc Undra om det funkar...
jag funderar på att skriva ett mail till HTC om att jag väntat väldigt länge på att få en uppdatering så att jag nu tänker installera en cstom rom...
Fast det skulle ju vara kul att se exakt vade man skulle få om man inte rootade ;) Kommer nog roota så fort det finns en custom rom som är...
Den var riktigt snygg :) Dock så tycker jag att den ska vara svart (men det är ju bra med olika färger :D) +1 på den! Skulle vara awesome...
Jag tror att alla här har övertalat mig att roota ;) Men tror ni att det kommer komma en ROM som är exakt kopia av den officiella? Som inte har...
Håller med... Jag har alltid tänkt att testa den officiella och sen roota och installera en custom rom om jag inte är nöjd... Men om det inte går...
Men om man uppdaterar till den officiella, borde det inte gå att installera en officiell 1.5-rom sen och roota?
Re: Sandlådan - Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden Sitter på SO-lektion... Har inte fått något att jobba med på hela lektionen.... Sent from...
Själv är man ledig imorgon då! :)
Man kan inte lägga till egna ord i lite-versionen ...
Har inte den samma bootloader som Legend?
Du vet väl att Heron kör 1.5 som original? ;) Själv kör jag original för att jag inte vet någon rom som är helt buggfri. När jag hade Winmo...
tack :)
Jag försökte att ta backup av programmet nu med Astro men det står bara "Private" där det är en ruta vid alla andra apps. Och sen när jag testade...