Separate names with a comma.
Ja va fan innebär det hmmm.
Köper
Ja det är lite synd att hastigheten är sämre med Telia. Tele2 som jag kör med har det fungerat galant, du kanske får byta operatör :cool:. Haha ja...
Fan vad gött :D. Ser riktigt mycket fram emot luren :).
Jepp telefonen är nu på gång och preliminärt leveransdatum är på torsdag :). Ska absolut bli intressant med GCam när det finns en version/config...
Tjena Robin, Den röd/svarta bezelringen är din :). PM kommer!
Kvalité kostar ;) har testat billigare tredje part men går inte jämföra tycker jag :).
Jag kör följande på min platta. Köp Spigen Galaxy Tab S5e/S6 10.5 Screen Protector GLAS.tR SLIM online Köp Samsung Book Cover Galaxy Tab S6 10.5...
Har kört dubbla stream på delad skärm utan några som helst problem eller lagg :). Jepp det är Snapdragon 855 <3 och inte Exynos :cool: @kissidor...
Jag har dock än så länge inte stött på några hinder eller upplevt lagg som påverkar min användarupplevelse på ett negativt sätt. Vad mer specifikt...
Ja det finns alltid en risk :). Du har inte Benify? Samsung brukar köra lite deals från och till via Benify. Jag gav 6600kr för min Tab S6 med...
Har lagt 11 Pro på hyllan men tack ändå! :D
Jag tycker 6GB räcker gott och väl utefter mitt behov. Hade innan en Tab S4 med 4GB i ram som jag också tyckte flöt på riktigt fint :). Visst är...
Surfplattan såld till @GmbH
Inte såld än men @GmbH har första tjing, skall återkomma under eftermiddag.
Absolut jag återkommer så fort jag vet :)
Jepp, Netflix, Viaplay, Cmore och Youtube har jag säkerställt funkar. Håller plattan åt @GmbH så länge. Kan återkomma ifall han drar sig ur.
Läs igenom första sidan på denna tråd så ser du hur du går tillväga. Köptråden Google Pixel 4 / Pixel 4 XL - importera till Sverige Google DE...
Jepp det är i silikon :). PM kommer.
Noterat, väntar till kl 12:00 idag om det är okej? Skickar surfplattan imorgon i god tid.
Samsung Galaxy Tab S 8.4" 16GB WiFi + LTE SM-T705 Tanken var att dottern skulle ha denna surfplatta men jag köpte en större åt henne så därför...
Jag köper ditt resonemang helt och hållet! Det är inte att jag måste använda GCam men jag vill gärna ha möjlighet till det när det väl släpps en...
S20 SD865 med GCam kommer visa sitt rätta potential med kameran då hårdvaran är grym. Samsung har dock mycket att jobba med sin mjukvara :).
Köpte en Samsung Galaxy Tab A6 av @Skrufve. Allt 100% enligt beskrivning. Mycket trevlig kontakt, snabbt skickat och välpaketerat. Snabb och...
Det stämmer och därför kontakta jag Wonda för att kolla läget :). Ja det märks men håller tummarna att den kommer senast på onsdag ;).
Fick precis info från Wonda att min S20 med SD865 skickas på måndag :D
Trodde du lärt dig att man inte köper en Samsung med Exynos ;) :cool:
Köpte den på Tradera av någon snubbe som hade köpt den på Googles huvudkontor Googleplex i Mountain View :)
Helt nytt eller använt?
Bytte min Huawei P30 Pro mot en Google Pixel 4 med @Chris Larsson. Allt var 100% enligt beskrivning. Snabbt skickat och välpaketerat. Gick med på...
Fick nya Samsung Galaxy Buds+ av www.24.se då mina gamla var defekta. [ATTACH] [ATTACH] Mellanlandar också med en Google Pixel 4 i väntan på...
Ingen brådska för min del :)
Letar fortfarande :D
Lägger bud på 1000kr inkl frakt.
Med Tele2 fungerade min S10e, S10, S10+, Note10 och Note10+ med SD855 galant. Hade både tillgång till VoLTE och WiFi-samtal samt kom upp en bra...
Tack för återkoppling då vet jag :).
Tack för det! Har precis skrivit i annonsen så får jag se om den uppfyller mitt krav :)
Är telefonen använd med skärmskydd eller utan? Vad ligger batterihälsan på?
Okej, nej det borde det absolut inte bli :). Hade jag varit du skulle jag kontaktat Samsung direkt.
Söker efter en Apple iPhone 11 Pro 64GB i färgen Space Gray eller Midnight Green. Telefonen ska vara i gott som nyskick utan några hairlines,...