Separate names with a comma.
Dags att byta användarenamn här på swedroid eller kommer du bor i butiken? ;) Om du langa ut lite då? ;) @Honda varför tog du bort din inlägg?...
XD Sent from my SM-G935F
Sen kommenterna på de också xD Sent from my SM-G935F
@dannejanne @Ascii "Han insåg också att han kunde låsa upp telefonen med sin vänstra bröstvårta efter att ha registrerat sin högra, vilket han...
@Sweden2 @bvb och andra http://www.idg.se/2.1085/1.657806/panama-papers Sent from my SM-G935F
Inte leonardo? Sent from my SM-G935F
Jag tror att min S4 laddar snabbare än S7E, vet att det är olika storlekar på batteri Sent from my SM-G935F
Bättre att vara inne [emoji14] Sent from my SM-G935F
Vilka spelar? Tråkigt, får väl använda Google on tap Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Jag kör med plastskärmskydd, minns ej märket Sent from my SM-G935F
Mina bilder https://goo.gl/photos/tbUnjk4ig59z5SKU9 Jag kommer att sätta kamera på prov snart eftersom jag ska till Dubai. Sent from my SM-G935F
[IMG] Sent from my SM-G935F
Stäng alla fönster då också Kan man ändra, istället att säga "ok Google" kan man byta de till något annat? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Extra skydd för mig. D-brand runt hela mobilen utan framsidan plus ett skal och plastskärmskydd för skärmen. Finns det glasskärmskyddet endast...
Det enda som jag ha märkt, jag har skal på min S7E och ibland så hamnar mobilen fel i fickan så om jag böjer ner så råkar jag ibland höja/sänka...
Kollar på masterchef USA :) Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Äsch bättre att vara hemma och kollar på masterchef ;) Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Låter trevligt Sent from my SM-G935F
Sommar folket eller vad gör ni? Sent from my SM-G935F
Nopp Sälj den till @Ascii vet inte om han är sugen eller inte Sent from my SM-G935F
Runt 40C för mig snart Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
[IMG] Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
[IMG] Nej då [emoji14] @theExile kan du köpa en sak åt mig så jag kan bricka den? <3 Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Aha Duktigt av henne ;) Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Vad ha du tänkt för pris på shielden? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Lite sent? XD Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
:( Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Vilka? [emoji14] Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Vad nu? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Aosp Sent from my SM-G935F
@Sweden2 kolla snap Sent from my SM-G935F
Jag tycker att den är snyggast och ser bäst i famjilen under dom ålder :) Sent from my SM-G935F
@Sweden2 du måste köpa denna! Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Volvo S80 T6 Nybesiktigad & Nyskattad http://www.blocket.se/vi/65868245.htm...
Kollar på fifty shades of gray nu så kan ni tipsa mig om filmer där onda vinner? Sent from my SM-G935F
Buy ten just do it! Sent from my SM-G935F
10an? Sent from my SM-G935F
Kingsman the secret service Är konstig film Sent from my SM-G935F
Okey tackar Sent from my SM-G935F
Frågan är vad man ska behålla och vad ska blockas dock Sent from my SM-G935F
Via en app då? Sent from my SM-G935F