Separate names with a comma.
Skulle det vara möjligt att köra Android från min HTC Desire till en extern PC skärm eller tv? Nu kanske telefonen inte stödjer detta men går det...
A det har jag sätt men varför har dom valt att endast skicka film genom hdmi? Varför kan man inte använda alla funktioner via en externbildskräm?...
Skulle det vara möjligt att använda sin android lur som en dator och koppla den till en extern bildskärm? Tänkte att det vore praktiskt att kunna...
Finns det någon widget liknande htc senses 3g av/på? Kör launcher pro och kommer därför inte åt htc widgeten. Vet att det finns för att byta...
När man ska trycka på en text ruta för att välja input så får jag inte upp input rutan. Prövade i sökfunktionen men det jag kan göra är att...
Är det möjligt att spela upp exempelvis en film från Voddlers kommande app i HD format om man har en HDMI kabel kopplad från Desire till min...
har redan gjort den men det fungerar inte, har inte pop3 servern på min desire!
Lyckas inte få e-posten synkad till mitt live.se konto, står bara att min server inte svarar... vad gör jag för fel? :ehm: Någon som kan...
Underbart! Nu lirar allt :) fungerar riktigt bra inomhus också, tack för hjälpen alla!
Tack för era snabba svar! Gps är på, sitter inomhus så problemet kan ju ligga där :) tankade nav launcher förut o fick det inte att lira men ska...
Är det något fel på min lur eller ska inte navigation fungera i sverige? Google maps fungerar men när man ber appen ange min position så är min...
Hej alla! Fick precis min Desire och tänkte kolla med er om det finns några standarinställningar som jag bör ha eller liknande! Eller kanske...
Går det att köra Skype och ringa grattis mellan varandra om man har exempelvis fri surf? Har för mig att det inte gick förut :S
Var är det som skilljer dessa två produkter från varandra rent mjukvarumässigt? Priset på en Ipod Touch och en Iphone är ju relativt hög, kan man...
Du får knappast 3 Desire för det priset med tanka på att fri surf ingår och alla de andra funktionerna som Spotify. Köper du en Desire idag och...
Har precis fått lite "inside information" från en nära bekant till mig. :cool: Ett okänt företag planerar att tillsammans med HTC släppa en...
Lånar tråden lite :p Nexus One är ju synkat med Gmail, Youtube, Google maps etc. Är detta något som är speciellt för just N1 eller finns dom...
En sista fråga från min sida: Vad jag förstår så har det varit en hel del små fel med N1, är dessa fel åtgärdade genom nya uppdateringar? Eller...
Vilka mjukvarebuggar är det ni snackar om? Vet ni om dessa är på väg att åtgärdas? Hur ser det ut med flash till N1, är det på väg?
I det stora hela anser ni alltså att telefonen är riktigt behaglig? Hur tycker ni att Nexus ställer sig mot dom andra telefonerna som finns på...
Hur långt bort är Nexus One från er drömtelefon? Vad saknas, vad är dåligt, vad är bra? Någon funktion som ni hemskt gärna skulle vilja se i...