Separate names with a comma.
Köpte den här för ett tag sedan: Amazon.se [ATTACH] Ville ha en som var liten i formatet och inte kostade så mycket. Den blåser på rätt bra....
Jag är inte tillräckligt insatt för att veta hur GDPR relaterar till de olika typer av adressregister som finns. Det finns ju fler än Postnord som...
Nej, jag hade inte heller koll på det. Men det verkar vara en tjänst Postnord har: Adresser – Adressköp och Adressinformation | Företag | PostNord
Eller skaffa ett Norwegian Visa, Revolut eller något annat kort som är gratis och fungerar med Google Wallet.
Abonnemang går att skaffa redan nu. Telefonen kommer "later this year".
Bluff och båg hela vägen. Typiskt tillvägagångsätt för Trump.
Swish fungerar inte med Revolut.
30% på nästan allt hos Clas Ohlson i Nordstan Göteborg på torsdag. [ATTACH]
Titta på Tailscale. Tailscale · Best VPN Service for Secure Networks I mitt tycke perfekt för att komma åt saker på hem-nätverket utifrån. Hög...
Även min fru som har kört Wifog i bra många år har bestämt sig för att byta till Fello. 8GB för 110:- (55+ dubbelsurf erbjudande).
Har du provat att starta om mobilen?
Bredband2 har oförtjänt dåligt rykte tycker jag. I alla fall vad gäller den tekniska kvaliteten på tjänsten. Jag hade Bredband2 på villafiber där...
Bara en liten fundering då jag själv är lite äldre (70 år) och har en del sjukvårdskontakter. Det är inte ovanligt att personer från sjukvården...
Nu har det gått 14 dagar sedan jag skapade mitt ärende hos Curve. Ärendet skapades den 29 juli. Den 4 augusti stängde de ärendet med hänvsning...
Jag undrar bara hur pass effektivt det blir när man blåser ut varm luft två dm vid sidan av intaget för svalare luft? Känns som att det skulle...
Har fortfarande inte fått något svar från Amazon och det går fortfarande inte att få fram produktsidan på Amazon.se trots att den går att söka...
Samma här. Har inte använt Curve kortet på länge. Skapade i alla fall ett ärende hos Curve supporten men det stod att det kunde ta upp till tre...
Kan inte längre använda mitt Curve card i Google Wallet. Kortet hade blivit markerat med ett rött utropstecken i Wallet och det stod att jag måste...
Hoistspar höjer räntorna lite:
Jag köper den. PM.
Jag lyckades chatta med Amazons kundtjänst som höll med om att det var konstigt. Han skulle lägga ett ärende och jag skulle få besked senare. Jag...
Det är inte så enkelt som att en produkt tillverkas i ett visst land och sedan säljs till ett annat. Många råvaror är t.ex. kinesiska men förädlas...
Det kan man ju alltid diskutera. Jag vet inte exakt vad som skiljer men det känns tryggast att köra på Google original. Jag har varit väldigt nöjd...
Tack för tipset! :) Om jag räknar rätt så skulle det bli c:a 1125 SEK att köpa den från Tyska Amazon inkl. frakt och 5% momstillägg. Det är ändå...
Fick ett mail från Prisjakt häromdagen att Amazon säljer Google TV Streamer för 1046:- Om man följer länken kommer man till en sida som enl....
Bra fråga som jag inte riktigt kan svara på. Personligen har jag inte upplevt några obehag men jag printar mest mindre saker och inte så ofta....
Lättast att börja med är en filamentskrivare. Alltså en där materialet är i form av en lång tråd på en rulle. Här är exempel på en printer jag...
Jag bor numera i lägenhet och tycker inte det är några större problem att printa med PLA (det vanligaste materialet) i en lägenhet. PLA luktar...
Bankomatstrulet förtsätter. Nu är mer än en tredjedel av Bankomaterna i Göteborg ur funktion trots att det gått över en månad sedan problemen...
Youtube-kanalen "Rickards garage" har gjort ett avsnitt om den nya Costco butiken i Malmö: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=IbGlGbUrGqg
Den va inte så dyr. Fick den för 359:- på Aliexpress. Den är rätt kul, man kan testa olika laddare och se vilka spänningar och strömmar de klarar...
Ja, det var ganska meckigt att installera och få igång på Android. För det första finns inte appen på Google Play utan man måste ladda ner en...
600 ändhylsor för 20:- FBA [SPOILER] [ATTACH]
Provade att beställa och det gick bra. Dock tillkommer en avgift på $2.75 så totalen blir $13.75. [ATTACH]
OK, då hade jag bättre tur. ;) Jag har beställt två grejer till nu så får vi se om turen håller i sig... :teeth:
Köpte en FNIRSI FNB58 för att analysera och lära mig mer om alla varianter på USB-C laddning som finns. [ATTACH]
Har inte handlat på Aliexpress på länge innan. Men nu gjorde jag två köp i dagarna. Frakten är numera förvånansvärt snabb! Det ena paketet kom...
Ja, nu verkar det fungera att använda den kalkylatorn. Den fungerade inte i ett tidigare skede när jag provade utan då fick man en felkod....
Var femte Bankomat i Sverige är avstängd....
Som denna artikel säger så är telefonen sannolikt "vaporware". Alltså rena fantasier i marknadssyfte. Om det över huvud taget kommer en Trump...