Separate names with a comma.
Okej, jag har inte alls upplevt det innan 4.2.2 på min n7a. Jag har gjort en clean installation då jag flashade 4.2.2 factory image. Jag har även...
Mer som att ljuset fluktuerar, som att plattan försöker ställa in rätt ljus. Det varar kanske 1 sekund men återkommer med jämna mellanrum. Jag har...
OK. Det är ett rätt så svagt flimmer som kommer och går med jämna mellanrum, dvs inte konstant flimrande. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Har någon mer än jag märkt av att skärmen flimmrar när man har på låg ljusstyrka? Jag läser lite böcker på plattan och har inte märkt av det innan...
Det verkar inte vara någon här som tar upp frågan, så antingen är det jag som har ett måndagsexemplar eller så har ingen lagt märke till det. Men...
Nu fick jag det att funka, flashade factory image med toolkiten. Jag skäms lite över att behöva säga vad det var, men jag körde ju som sagt helt...
Hej. Jag kan ha gjort något dumt igår. Jag uppdaterade till 4.2.2 förra vecka via ota. Pga av några smågrejjer ville jag starta om med en clean...
Jag upplever fortfarande att plattan laggar massor(!) när man laddar hem och installerar appar! Betydligt mer än andra android enheter jag har...
Tror att jag också upplevde att standby blev bättre i och med 4.2.2 men msm_hsic_host fanns fortfarande med som en stor post i betterbatterystats....
Tycker däremot att stock launchern fortfarande är laggig. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Hur mycket knak hade du i telefonens underkant? För mig knakar det till lite grand om jag trycker vid laddningsuttaget. Och det brukar även klicka...
Min kom också nu efter att ha rensat ramverk! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Inget på min n7a eller n4a än heller. Provade ramverk-tricket på n7an men icke. Edit. Uppdaterar min n7a nu:) rensade ramverk igen och nu hittade...
Sjukt dålig batteritid på 3G. Allt stock. msm_hsic_host buggen håller telefonen vaken nästan hela tiden... Riktigt irriterande! Vad ska man göra?...
Mycket Nöjd förutom att jag har långsam wifi hastighet på mitt hemmanätverk(hoppas 4.2.2 fixar det) och att jag har ett elektriskt knaster/brus i...
Sedan jag flashade 4.2.1 factory image via Nexus 7 toolkit(finns är hitta på xda) har jag inte haft något problem alls med omstarter eller...
Min knakar också när man trycker på den nedre vänstra skruven. Har haft den sen i julas, har inte märkt det tidigare. Märkte det första gången för...
Tack, det uppskattas verkligen! Nu har du fått ett till tack :D Precis samma för mig. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
@chrippe7 En fråga som jag vet även finns nämnt i andra trådar men här kommer den igen. På min n4 har jag ett typ elektriskt bakgrundsljud vid...
Ok. För mig låter det alltid lite grand och det är att det låter vid samtal som stör mig! För övrigt hörs det endast i tysta omgivningar, inte om...
Jag märkte nu att det knasterljud som jag hör i bakgrunden vid samtal är samma ljud som alltid låter från telefonen när jag lyfter den till örat...
Någon son har svar på frågan? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Hur låter eran högtalartelefon när ni använder den? Speciellt då ni höjer ljudet? För mig blir det väldigt dåligt ljud när jag ökar ljudnivån....
Jag tror inte det är nån app som orsakar hög aktivtid utan jag tror det är på grund av msm_hsic_host wakelock som håller min telefon vaken väldigt...
På 3G är min batteritid riktigt dålig, nästan 5% förbrukning i timmen trots att jag inte använder telefonen (bara 12 min skärmtid). Wakelock...
Jag måste bara höra, kunde du inte ansluta eller var hastigheten över wifi dålig när du bytte sim? Jag har nämligen problem med wifi hastigheten...
Jo på 3g eller E går batteriet sjukt mycket snabbare än på wifi! Wifi ger dock helt okej batteritid. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Så det är ingen annan sin upplever långsamma wifi hastigheter? Om jag slår på/av wifi några gånger eller om jag startar om routern går...
Jag har aldrig haft den appen installerad... Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Någon som delar wifi från n7(wifi-varianten) till andra enheter? Jag har en n4 och har lite problem med wifi. Tänkte prova att koppla den till...
Återkom gärna med svar när dom kontaktat dig.
Vad sa Alina angående omstarterna(jag köpte min n7 där också)? Jag börjar bli less på det här. Sen jag gjorde factory reset har antalet omstarter...
Har också ett bakgrundsljud vid samtal, typ ett knaster eller brus. Vet inte om jag är petig men lite störande är det, speciellt i tysta...
Nej, då den startar om gör den det som vanligt. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Min har startat om två gånger(senast igår då jag öppnande facebook) sedan föra helgen då jag gjorde en factory reset. Jag kör stock 4.2.1. Läste...
Det var konstigt. Jag testade igen och ingen skillnad. Min N4 ger 8/11 Mbps(stock 4.2.1), min N7 ger 35/13 Mbps (stock 4.2.1) och min gamla sgs 1...
Kan det vara msm_hsic_host som är den wakelock som håller telefonen vaken? Jag själv har nämligen hög användning av den, den gör att android os...
Jag har routern asus n56. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Att ladda hem ett spel eller liknande från playstore med n4an går betydligt segare än på n7an för mig. N7an tankar hem i nån megabyte i sekunden...
Ännu konstigare. Nu startade jag om telefonen och hastigheten är som bortblåst. Nu kämpar den på i 8/11 mbit igen! Hoppas bara att det inte är...