Separate names with a comma.
BUMP!
postar en bild så fort kaoset i mitt rum är borta, vi håller på att byta fönster, så allt står i mitten och failar
[IMG] HAHAHAHAHAHAHAHAH XD
Smärta i anus
Blandat http://open.spotify.com/user/rina_ghazale/playlist/5Vjxv50mQKGo5NRX5mfn7j Och det vackraste... PARAMORE!...
När jag försöker ändra launch-programmet i applauncher i Gnometer så krashar skiten. Why oh why?
SAW 3D
tack :DDD
det var inte den jag menade :( den där med androidgubben som har armarna i kors :P
Lite fler bakgrunder att välja mellan tack :D
Halloj! Jag undrar bara om du kan länka den där androidbakgrunden du har på din mobil. Såg den i screenshots-tråden :)
Detta är visst diskussionstråden?
Jag har inget jobb. Jag har ingen bil. Jag vill ha massa pengar. Jag längtar tills jag får mina nya datordelar. Jag vet inte hur man bygger en...
Tänkte att jag skapar en tråd där alla som har kan lyfta fram sina bloggar lite grann! Jag kan börja! www.rinaghazale.blogg.se Skriver om...
pliind, kan du länka din bakgrund?
2. Rina
Funkade det? Så lite så :)
Måste jag verkligen? :(
Prova Facebook Sync
Har du standard kontakt-appen så kan du dölja alla facebook-vänner. Meny -> Kontakter att visa -> bocka ur facebook
Jo det är en bugg som alla har tror jag :/ Man får helt enkelt kopiera nummer från kontaktboken och sedan klistra in det i rutan :)
Var glad, det är din julklapp xD
Jag varnar er; Uppgradera INTE!
Svar ja
Hmm, bra idé!!! Ska fundera på detta :P
Hahahahahaha :-D Tack för tipset XD
Japp :P
Vilken update pratar ni om?!
Jag laddade ner Desktop Visualiser och fixade stora 1x1 ikoner, men det såg bara dumt ut pga dåligt upplösning plus att dock-ikonerna fortfarande...
I see. :) Då ska jag försöka fixa svart tema i helgen. Tack för hjälpen :)
Det kostar precis som ett vanligt samtal, så det beror på vad du har för abonnemang/kontantkort :) Det visar dolt nummer hos den man ringer. :)
Det bästa är med headset faktiskt :)
Jag hittade den på Market, och jag har Tele2 :P Sök på Tele2 så kommer den upp. Vet inte om det bara är till för Tele2-kunder :P
Laddade ner denna igår, det är Tele2's egna app där man busringer folk med Frank's röst (det svarta fåret) Det finns massa färdiga fraser, och det...
monteringen gick bra och jag hade på det i en månad, men sen såg jag att det var lite dammigt på ena hörnet.. så jag trodde man kunde dra bort...
Men jag gjorde höll ju på med remove apps-grejen :(
Tack för en lite mer ingående förklaring. Jag har rootat via den där som du länkade, i alla fall stod det att det var rootat, trots att jag inte...
Fattar inte hur man gör. Vad är adb? xD
jag har rootat den nu, men programmen finns fortfarande kvar :( varföR?
Okej. :) Provar sen igen då :)