Separate names with a comma.
Flasha v06 starta telefonen låt den starta om tills den fått signal sen installera z kernel via xrecovery :) Ni måste ladda ner nya zkerneln...
Funkar inte facebook datan i dina kontakter så gör detta. Har själv gjort det och det funkar perfekt. [SPOILER]
Går det med. Jag struntar i det eftersom det är lika smidigt att importera från SIM - kort.
Japp. Appar sms och kontakter försvinner. Appar kan man enkelt göra backup med med program på märket och kontakter går att spara på SIM-kort...
Uppdaterat tråden med v06 :) Changelog hittar ni i första post/här. ---- Achotjan_CM-6.2.0_FroYo_2.2.3_v06 Changelog --- [SPOILER]...
Nått som är galet. Inte en enda FC för mig sen jag installerade :)
https://swedroid.se/forum/45280-faq-gingerbread-x10-2-3-diskussion-trad-planerad-release-borjan-av-augusti-2011-a.html
Funkar finfint för mig med [ROM]Arc CM-6.2.0 Achotjan_v05 EdgeGlow
Hejsan! Tipsar om nya market. [IMG] Ladda ner http://www.multiupload.com/WOVGIE02JW och installera via " install custom zip " i xRecovery! OBS!...
Timescape flyter dock inte på till 100% Min (tror jag) uppdaterade sig automatisktpå hemskärmen. :) Testa och bläddra lite med den.
Lustigt. Min flyter på helt underbart. Känns som om jag hade en arc i handen :)
6. Packa upp ROM-Filen och lägg in "Update.zip" i SD-kortet 7. Flasha update.zip med xRecovery Gäller att läsa noga. :)
Samma för mig. Hade det på TW ROM'en också. Jäkla lustigt...
Har du möjlighet att göra om allt? Jag har inte läst eller sett någon som stött på det problemet :eek:
Installerade du kerneln genom xrecovery? Installerade du romen innan?
MED Z's kernel så är mobilen tweakad och klockad till 1113Ghz. :) Slänger upp en guide soon i andra post :) Edit: Guide uppe nu iandra post :)
Säkert lyckats men det måste hittas ett sätt att flasha in + att det måste va 110% säkert att göra det :)
Du vet bilderna som läckt på Sony Ericssons nya telefon med samma hårdvara som Sensation :) Kallades för SE Duo om jag inte minns fel. Detta är...
Denna är förjäkla bra :) Jo, men jag lämnade in den och använde min X10 istället. Väntar på duo istället.
Verkar som att en DEV hittat en bugg som tillåter oss att ha total kontroll över bootloadern -> 110% knäckt bootloader -> 110% äkta Custom ROM's...
Egna åsikter om denna. Funkar finfint. Känns som att ha en Arc! Råder er att köra denna :) Z's Custom Kernel ( + Basband .67) + Denna =...
Installation av CM-6.2.0-Achotjan V06 + Flasha in Custom Kernel och Basband .67 Screenshots hittar ni längst ner på sidan!...
Hejsan igen allihopa! Eftersom ingen lagt upp denna så delar jag med mig av denna underbara ROM. Jag kör en enkel rakt-av-kopiering(översatt) från...
cm_blade_full-114.zip blade RC update-cm-7.1.0-RC1-Blade-signed.zip Vad är skillnaden mellan dessa? :) Och vad innebär detta med GEN2 ?
Lyckas man (som jag) sätta dit ett copterskydd perfekt så märker man ingen skillnad. Jag ser hellre att copterskyddet blir repigt än att den som...
Så är jag ensam om att se fram emot nästa flaggskepp? :) Vad tror ni? Specs/Design ?
Haha, jag blev galen de första dagarna :) Höll på att slänga den i väggen när man tryckte bakåt istället för inställningsknappen!
Det slog inte "Swedroid" att kartongen håller samma design och enkla låda som X10an fick? Sony Ericsson kanske inte vill ändra lådan. Knappast...
Finns massvis av players :) RockPlayer - PlayerPro är väl populärast. Dem tar nästan alla sorters filer :)
Galet vad hård "Power" knappen är på mobilen. Ingen annan som märkt att man ibland kan råka "missa" Bakknappen på mobilen och då trycka lite...
Jag ser ingen mening med Launcher Pro idag. Nya SE-Hemskärmen är snygg & flyter på så bra! Passar verkligen till designen :)
Den hade varit död för längesen ;)
Funkar fortfarande inte för mig haha :) Även efter uppdateringen
Yepppp. Testat allt. Laddat ner Automatiskt i spelet & laddat ner manuellt och lagt in i SD-kortet. Inget funkar.
För att Z knåpar ihop en ROM som är snabb och stabil ( Sen lägger dom in tema osv om dom vill). Sony Ericsson har sitt egna UXP lager som dom...
SE prioriterar saker, precis som alla andra företag. Dom la ner energi på Arc'en. Nu när den släppts kan dom lägga mer energi för föregångaren....
Lustigt.. Funkar för vissa :neutral:
SE är inte dåliga någonstans. Dom har lärt sig. Arc'en är grymt snabb! Hade X10 också 2.2/2.3 hade den flytit på lika bra. Det är 2.1 som...
Hejsan! Eftersom Dungeon Defenders är gratis nu på Market så slängde jag in det i min Arc. Den har installerat tilläggsskiten på 600mb och när...
Inget man märker på det sättet..