Separate names with a comma.
svar från Ruslan
det finns många nu kommer jag inte ihåg namnet på de , sök med diverse ord så finner ni . dessa bör funka kanske kräver root...
Jag tror att man måste koda specifik för Android
det står htc magic ... om man startar med back+power eller volym down + power då ? funkar inte dessa heller kan du safe skicka den till support de...
hur många bluppar man ser har inget direkt med hur bra wifi funkar att göra. Man har en bredband på 2 -6 mbit per sekund och en blupp ska kunna ge...
Nettimes ,bra sida! jag bästlde lite saker nu. men det blev en bluetooth hesadset från ebay billigt!
Vi kommer att se ROM filen snart här eller på XDA , vänta bara ett par dagar
du har fel tidszon! ändra till den rätta kanske auto funkar inte för dig så ska det bli bra! vilken ROM kör du ?
Testat det funkar på Tres Magic och flashad med! (jag har 2005h spl-n)
Jag slängde upp en VNC guide den funkar med! om man ska filma eller ta bilder på vad man ser i mobilen .
No problem! det var så litet så :o , det är ju inte bra om folk går :( för att deras magic är :confused: vi ska se till att de blir glada så klart.
eller så laddar du ner min backup, eller en annans så du har orginal recovery igen!
dvs den går inte längre ner , kan det vara Hero romen bara som är så ? msm7k är samma som ondemand
Jag hjälper dig gratis. Bara tar inget ansvar(saker kan gå fel) samt du lämnar/hämtar den , om inte vi fixar det direkt.
sorry , det står Mobile Network Sharing i settings-wireles
starta i Factboot läger (power + back) och koppla och vänta sedan ska du kunna köra fastboot boot recovXXX annars testa power+home för att...
Kan någon tag en dump av Hero ROMen, finns det skillnader mellan denna och den version man fick tag på via XDA tidigare i juli ? Funkar Wireless...
försökskaniner lär vi all ha viljan att bli!
Class ska garantera en viss hastighet det innebär inte att det kan inte gå snabbare , här finns info : minimum Speed Class Rating...
Ja skaffa full bodey , jag hade den på min N95 , det känns skönare i handen , telefonen ser blott! ut , alltså mycket snygg!, samtidigt som den...
det finns chip som inte tillåter batteriet bli full, det är safe att ladda den tills det står 100% men det är ju inte riktigt 100% , den laddas...
Då kan du inte återställa Nandroid backup , de är inte signerade , du skulle kunna signera de men det är lite omständigt, enklast vore byta spl,...
Zagg är bra för kroppen , men jag hade inte valt ha det på skärmen , den är lite tjock
Den från komplett får du för 20-40 sek inkl, frakt från ebay! jag har postat länk till en annan som funkar fint i en tråd , du kanske kan hitta den ..
min med på 97% med en del google maps!
detta kanske http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=181123
vad har du för SPL ?
SetCPu ändrar CPU govener , vilket funkar inte så bra när man har det på profermance (max) utan mycket stabilare när den är på ondemand som är...
inte riktigt vad jag vet . men kolla på markets hemsida under developer ....
Nja man kan tvinga den att räcka länge genom att underklocka den och köra bara 2g och av installera alla program man inte vill ha samt döda...
om du bara sökte hade du funnit svaren . Stäng av den , starta via back+power nu ska du så nogra snygga androidar! det står usb fastboot längst...
går det att skriva "su" inne i telefonens terminal app ?
det ska gå även att pusha in apkn men jag vet inte riktigt om det är rätt men kolla i app mapparna om det ligger är redan även i /system/app
går det att nå telenors butik nu ?
kör adb shell free annars kan du ladda ner terminal emulator och köra free i den där ser du något sådant : total used...
Den finns i bland appn i /system/app eller /data/app_s kolla runt och försök lista ut vilket det är men man kan ställa frågan på xda där folk...
nej! om inte en andrahand eller en ny tysk sådan! som ska gå för mellan 3 - 4
Browsern har sin egen funktion för detta Menu --more--settings--clear cache och man har ju set cachsize längre ner den kan ha max 6 Mbyte kanske...
Nej inte direkt så men efter ett tag när du hänger här inne femtio elva gånger om dagen och får såna här frågor gång på gång,kan man känna sig...
Jag tycker att det ska finnas en tråd markerat Viktigt " Är du ny här och i Android världen läs här först!" Där kan man förklara några viktiga...