Separate names with a comma.
Glaset som spruckit eller skärmen? Funkar touchen?
Det är ju en j*vla skillnad o låsa upp den för 350 kr jämfört med över 1000 kr om man ska låsa upp den för alltid vilket mobiltekniker gör.
BUMP Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Och varför finns det en medlem som inte vill att du ska citera hens inlägg? Vad har du gjort? hahahaha
Tell me about it. Spammade du mycket eller?
När måste man beställa senast för att komma med i första batchen om det inte redan nu är försent?
Blir nog svart eftersom S3 saknade den färgen om man inte valde S3 4G.
Det går ju inte att ta bacon och jalapeños i samma hamburgare. Det är klart att jag inte kan skapa den perfekta hamburgaren då :(
Tänkte bara passa på o skriva mitt 500:e inlägg här :p
(BUMP) Inget svar från tsimfuck på flera dagar trots inloggning på Swedroid tolkar jag som oseriös köpare. Hör gärna av dig tsimfuck om du ser det...
265 kr - PayPal
245 kr...
245 kr
200 kr av mig
16 GB eller 32 GB?
Lås
Någon som är sugen på att testa Dual Boot för Galaxy Nexus? Det kanske funkar för Nexus 4 också :p...
Hur mycket kostar ett "Joors SIM + ZTE USB-modem" med din rabattkod?
BUMP (högsta budet är 100 kr + frakt från tsimfuck)
36-48 kr men förslagsvis 54 kr om du vill ha spårbar frakt med Posten. Jag väntar på ett svar från "mevvan" eftersom han bor i Stockholm så är det...
Jo, hittade båda färgerna här: http://www.inet.se/sok/view-cover Hade lite för bråttom om att fråga :p
Kommer ni få in "smart cover" för S4 som har en ruta som är genomskinlig längst upp så man slipper öppna fodralet? Jag hittar inte det någonstans...
Jag kan skicka om du betalar frakten ;) Har massvis med referenser på forumet också!
Det är precis som du skriver att man måste ha abonnemang från Tele2. Och nej, det kostar absolut ingenting extra.
Lås tråd
BUMP
Vad är det för leveransdatum om man lägger en beställning nu? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
The Rundown eller Welcome to the Jungle som den också kallas. Överraskande bra film faktiskt om man tittar på IMDB betyget. Det är en actionkomedi...
Med billigt abonnemang från Tele2 via Mecenat. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Såg en medelålderskvinna nu i tuben som hade sin iPhone medurs. Antingen är det här vanligt bland iPhone-användare (min teori) eller så är det...
Köptes den 2009? Fler förslag är välkomna!
Behöver en billig bärbar dator med HDMI. Skriv vilken modell du har, om kvitto o kartong finns kvar och vad du hade tänkt dig för pris. Vart du...
Finns du i Stockholm?
Ja, jag köpte mig en Xperia Z och sålde den dagen efter.
Det är verkligen bedrövliga betraktningsvinklar på XZ och högtalaren suger lika mycket. S4:an är riktigt smart med mkt bra specs dessutom.
Nice med två kluster. Hoppas det hjälper batteriet lite.