Separate names with a comma.
Jag rättar mig själv, jag hade glömt tillåta nätkommunikation i min AFWall+... fixade den lilla fadäsen så funkade även min klon av Swish fint att...
Någon som tog detta vidare och fick det att fungera? App Cloner från Google Play installerat på OnePlus2 med LineageOS 14.1 (Android 7.1.1) kunde...
Det går nog att eftermontera AUX på din stereo, gå in på forum.saabturboclub.com och ställ en fråga där så kan du nog få svar på det. Jag har...
Jag kan nu svara på mina egna frågor: 1) Bara att följa guiden till punkt och pricka när man går från Modaco till Overcome. 2) Att använda...
Jag har några frågor om Overcome rom'en. 1) Jag kör nu Modaco's rom och den har ju då ext4, kommer overcome att ta bort ext4-formateringen och...
Svängde förbi Elgiganten i Norrköping idag då jag såg på hemsidan att bildockan fanns i lager där (och jag hade ändå vägarna förbi orten i fråga)....
Nej, ingen video i skype för android.
Exchange 2007 funkar fint på min Tab. Dock inte på min Legend med CyanogenMod6 (Froyo). Samsung har modifierat mail-appen med extra licensierade...
Samma här.