Separate names with a comma.
Problem solved ;) Nej men, skämt åsido.. Testa att formatera kortet i telefonen och se om det hjälper dig!! SD problem är ju ingenting nytt med...
Ledsen att säga det men om problemen började efter att du tryckt ner den i bilhållaren så lär du nog inte kunna få det på garantin. De lär med...
Jag tror att ditt problem är usb-porten och att batteriet inte har så mycket att göra med ditt problem men det är som sagt vad jag tror... Efter...
Har du någon polare som har en gs2? Bör väl bara vara att låna hans batteri ett par minuter isåfall? Beter sig luren likadant med det batteriet...
Läs hela tråden som jag länkade till, tror du kommer att känna igen dig :(
Fuktskador behöver inte uppstå genom att telefonen blir blöt, luftfuktighet räcker tyvärr för att fixa den biffen åt dig..
Jag tycker mer att det låter som att det är dags för en inlämning till verkstaden för att byta ut usb-porten. Om man får lov att tro denna tråden...
Som jag har skrivit i tidigare trådar så har jag inte haft några random reboots sedan jag bytte sim... Återkom gärna med en uppdatering om det...
Jag har extended i snart tre månader nu, det sitter kanon! Passar bra till min aluminiumbumper också då ryggen är fri.
Det både kan och kan inte vara ditt problem... Jag håller med akillles, uppdatera telefonen, formatera usb-lagring och återställ telefonen......
Testa att ställa in så att den bara syncar det absolut senaste... har för mig att jag läste om något liknande på xda när jag var på jakt efter en...
Du vet att man kan byta skärm på andra mobiler också va? Jag tycker att din reaktion är skitkonstig och tror därför att det är rn trolltråd......
Du vet om att iphone 4 spricker lätt va?
??? Du har en djävulskt bra telefon som kommer att hålla jättelänge.. Jag tror detta är fel forum att sitta och trolla på om det är det du...
Visst, statiska bilder kan göra inbränningar i din skärm men jag tror chansen att din skärm endast visar samma bild är rätt liten...(Nu räknar jag...
Det beror på användningen... Jag tog två timmar som exempel eftersom att det är vad jag tror är ett snitt på skärmtid/dag. Då räcker den i 20 år....
Sen är ju materialet i skärmen organiskt och bryts därför ner... men det är garanterat inget du kommer att märka av sålänge den är i din ägo...
Den ska räcka 5 år om skärmen är på 8h per dag... vilket den inte är i normalfallet... men även fem år är jävligt bra.. Har du skärmen på dygnet...
Det beror ju på användningen, blått försvinner först. Men vad jag har hört så beräknas väl skärmen kunna hålla upp till 20 år om den i snitt är på...
Uppdatera den... har för mig att 2.3.3 eller 2.3.4 hade problem med det...
Ligger android os i topp på din batterianvändning så tycker jag också att better batterystats kan vara en ide'. Visar better batterystats att...
Ja den blir lite klumpigare men ligger samtidigt bättre i handen. Jag hade skal på innan och uppfattar mobilen fortfarande slimmare än med...
Jo, fast ramminnet är ju ett arbetsminne och android sköter det bra själv... går processorn på högvarv har du däremot ditt kvitto ;)
Precis, eller om ditt kinabatteri bränner indikatorkretsen på moderkortet. Visst, telefonen går inte att använda till mycket mer än ett...
Har du energisparläget på förresten? Har inte förkovrat mig i gs2porr på ett tag men tror att energisparläge för system klockar ner processorn,...
Om du har massa "fuffens" i bakgrunden som drar processorkraft så borde ju de använda processorn annars också - vilket bör påverka batteritiden......
Lugnt, hoppas du får rätt på det!
Skumt... jag har inte gjort några extra inställningar... däremot så har det du beskriver hänt ett par gånger men de gångerna är inte många..
Jag använder aldrig appen, tycker den suger dallas. Jag kör från mobilsidan istället och det funkar finfint därifrån iallafall!
Testa detta... Ser ut som om många blivit gladare om man läser tråden... [TIPS] The Best Way to Calibrate our S2' Battery ! [No root needed,...
Jag hade också liknande problem tidigare, försvann när jag uppdaterade till 2.3.5.. Om det var nyare mjukvara eller fabriksåterställningen som...
Menar du verkligen mitt upplägg? (sidan 70) isåfall så får du gärna den för jag kommer inte ihåg var jag hittade den.. misstänker dock att du har...
Ändra antalet kolumner i: Adw settings / ui settings / screen preferences / desktop columns Edit: Missförstånd! nu såg jag vad du menade.. Under...
Får nog in på datorn och glo senare, de såg ju nästan renare ut.. Tack
Jag gissar på dessa... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1413472 Själv kör man dina ;)
Dokumenten borde ligga åtkomligt om du gräver lite i utforskaren... Dina sms däremot är det värre med, bör väl dock finnas någon app på market för...
Jag tror nog överlag att det är usblagring och sd-kort som spökar mest, simkortet är nog problemet i undantagsfall - jag pratar mer för min egen...
Med tanke på att i princip allt du beskriver låter mjukvarurelaterat så hade jag nog rekommenderat att göra en fabriksåterställning först innan du...
Jag var faktiskt inne och kikade på din modell på asus downloadsida och där ligger en nyare version usb3 drivisar än de som kommer...
Någon märkbar skillnad från 2.3.5?