Separate names with a comma.
En Samsung 830 ssd 128 (120?)gb kanske är av intresse i utbyte mot Apple - grejerna? :-) Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Fått telefonen, kan rekommendera säljaren Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Hur är det med klockan? Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Bump 1 Skickat från min C6903 via Tapatalk
200 ink frakt för klockan? Skickat från min C6903 via Tapatalk
Letar efter en Apple Cinema display, både de i plast och nyare är av intresse. Jag bor i Uppsala så gärna i närheten men allt är av intresse....
En hundring för klockan? Skambud men iaf något O:) Skickat från min C6903 via Tapatalk
Får man fråga vad du anser om fog som betalar 30000 för en HP laptop när man kan få samma prestanda från samma märke för 4000? Sent from my...
Är du intresserad så kan jag fota ikväll, säg till i så fall . Jag skar bara av klackarna så det blev en enda slät skåra i adaptern gjord för...
På adaptern för skal är det två klackar längst ut som jag fick skära bort för att få ner mitt skal.fick dessutom förstora hålet i skalet men nu...
Fast när jag startar kameran men mjukvaruknappen så startar den manuellt så det behövs inte. Men det vore fint om man kunde få det på...
Går det att välja det någonstans? Alltså om man startat med den fysiska knappen. För mig blir det alltid det automatiska.
Jag lab inte svara på inkommande samtal när jag redan pratar med någon. Jag får frågan men inget händer, fungerar det för någon annan? Skickat...
Hur lång tid har det tagit innan? Jag får min z1 direkt de släpps tror jag, men man vill ju inte vänta ett halvår eller så. Undrande när iPhone 5s...
Men nu när det kanske finns bilder osv, g2 som den kanske blir lik osv? Jag trodde de skulle visa den när de visar kitkat men jag har noll koll....
Snart kommer väl z1 mini? Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4
Jag är ungefär i samma sits. Jag får en z1 hemskickad snart men börjar gå lite beslutsångest. G2an verkar lite för stor formmässigt, z1 ändå...
Jag önskar byta en Asus tf201 (med tangentbordsdocka, skinnfodral och gpsmodul) mot en ipad 4. Jag har även en äldre macbook pro 15" c2d som kan...
Köpte två desire att ha som reserv nu när frugans iphone och min s3 skall in på service. De blev riktigt fina med den här romen än så länge. Hade...
Går det inte att vända den eller nått? Trist iaf av Samsung
Har ni löst det hela? Jag har en prime uppdaterad till jellybean och funderar på att slänga in cm eller liknande.
Har du fått hem grejerna? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Hur lång tid tog det att ladda med din nuvarande plattan. Spelar det någon roll med vilken "basstation", "kudde" eller vad man nu kallar det man...
Tack för förklaringen! Berätta gärna hur det fungerar med note2 plattan. Jag väntar och ser hur det går för dig innan jag lägger egen beställning...
Jag är intresserad av trådlös laddning men har ingen koll. Man behöver något inne i telefonen samt en platta att lägga den på va. Vad kostar det,...
Jag slängde också in Chameleon och har samma problem. Ska testa med jeboo och/eller speedmod kernel och se om det blir bättre. Använder nämligen...
Fick du till det? Annars verkar det som att de flesta mediaspelare har möjligheten att starta/icke starta uppspelning när man kopplar in...
Slimbean som funkar klockrent. Riktigt bra batteritid också. Har testat lite olika men har fastnat för den här. Skickat från min GT-I9100 via...
När jag mutar telefonen så vill jag att det skall låta i headsetet om jag har det inpluggat. Jag kör cm10.1 på en galaxy s2. Har jag bara missat...
Ska hur återställer man egentligen? Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Tegraowners jb rom fungerar bäst på min. Pa kraschar typ varannan dag och drar lite mer ström men är nog den jag gillar mest om det inte vore för...
Jag har samma problem och hatar det. Det plus att skärmen är för ljus på lägsta inställningen och black croppibg (eller vad det kallas) förstör...
Har du listat ut hur man gör? Jag har samma fundering. Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Jag installerade paranoid Android och prova lemet försvann. Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Jag har installerat och kört PA några dagar och är jävligt nöjd. Trodde att jag kunde gå tillbaka till rocketrom men det gick inte då det känns...
Är det bara att boota i recovery och flasha en annan kennel (thors exempelvis) eller måste man göra det när man installerar romen?
Du har kanske valt phablet läge i settings-pa settings?
Har testat att lägga in den här romen igen och sjukt nöjd. Förutom att jag måste slå in pinkoden några gånger varje dag (missade samtal?) så samt...
Jag har ingen aning. Kommer från ios där sånt här inte händer, inte för mig iaf. Öppenhet är väl bra men nu har jag ingen kontroll tyvärr.
Jag hittar inget i play musik (googles molnmusik..) så vill helst inte bli av med den.