Separate names with a comma.
Har en blå Samsung Galaxy S25 Edge 256 GB med orignalskal och laddare. Allt i oöppnade kartonger. Skickar med orderbekräftelse/kvitto. Pris: 5000...
En long-shot men skadar inte att testa. Har en helt ny, endast testkörd A56 128GB med vit baksida, skal och kartong jag skulle vilja byta rakt av...
Köpte en begagnad 9 Pro Fold för 14K här i forumet ifjol ett tag efter den släppts. Foldables har generellt ganska dåligt andrahandsvärde så helt...
Testade nu. När jag trycker på "Avsluta abonemanget" får jag upp en chattfönstret för support, det går inte att avsluta på egen hand. Var samma...
Vimla är enklare då man kan säga upp det direkt i deras webbportal. Hallon kräver att man kontaktar supporten manuellt via deras chatt.
Förhoppningsvis kanske den reas ut på amazon prime days 7-8 oktober.
Finns ju på flera av amazons europeiska butiker. T.ex. https://www.amazon.it/dp/B0FL73PHNT/?tag=oid05-21
Vet inte vad jag tycker om S25 Edge efter att ha testat den några dagar. Visst är den tunn och lätt men mycket av magin försvinner om man använder...
Detta är ju inget nytt utan fanns ju på Xiaomi Mi 11 Ultra. Tycker ändå att det gav ett visst mervärde, t.ex. när man ska ta selfies etc men inget...
Ja, absolut. Brukar nog gå 1-2 veckor mellan laddningarna. Batteriet är så pass bra att jag aldrig behöver tänka på det. Lägger den på laddning då...
Hade en Oneplus Watch 3 en period nyligen men valde att gå tillbaka till Huawei GT 4. Kände inte att jag använder de funktioner wear os ger...
Kör som sagt med googles orginalskal och skulle aldrig välja ett tjockare skal då den verkligen känns på gränsen till för otymplig. Har testat...
Har haft en Pixel 9 Pro Fold snart ett år och den har hållit väldigt bra med orginalskalet. Har tappat den otaliga gånger utan en skråma. Hade jag...
Jag är rätt säker på att abonnemanget och beställningen av telefonen sköts helt separat. Tror inte din beställning av telefonen påverkas om du...
Sist jag avslutade vimla kunde man göra det via deras kundportal när man är inloggad utan kontakt med supporten. Vet inte om det fortfarande är...
Ja, absolut bra pris. Går bra att avsluta hallon när som helst, dock måste man göra det via deras chattsupport. Tror inte det fungerar direkt...
precis
finns att beställa från tyska amazon. Runt 5500 kr.
FE-seriens listpriser kan inte tas på allvar. Känns mest som ett trick för att telefonen ska verka särskilt billig när den sedan "reas ut".
Snålt av dem att inte längre bjuda på laddare... ;)
Haha, sant. Har senaste året tyckt Samsung blivit "snåla" jämfört med tidigare då man ofta kunde få 3000 kr rabatt vid inbyte av skräplur + 2000...
Inte provat NXTPAPER, dock småintresserad av denna p g a den stora skärmen precis som du. Verkar som den har Dimensity 7400 och en trippelkamera...
Har en Pixel 9 Pro Fold, en tunnare och lättare design hade kunnat få mig att fundera på att uppgradera men tycker skillnaden är alldeles för...
Nja, går tillbaka till Huawei GT 4. Väldigt konstigt att den inbyggda träningsappen i OPW3 inte har stöd för intervallträning och verkar inte gå...
OnePlus Watch 3 känns betydligt mer prisvärd.
Sant. Fungerar nu. Upptäckte att jag var inloggad i Samsungs shop via benify tidigare.
Tack för svar. Koden verkar inte fungera längre.
Vad valde du för att få erbjudandet att fungera? Enbart datorn och sedan värdekoden eller datorn och resten av produkterna plus koden?
Om du har varit förtjust i 10T Pro är det kanske lite bra att fortsätta med Xiaomi. De är ju i regel också mest prisvärda. Redmi Note 14 Pro 5G...
Har en OP Watch 3 nu som troligen kommer ersätta min Huawei GT 4. Egentligen har jag varit sjukt nöjd med GT4 men var sugen på att testa en klocka...
Precis. Har man sin primära lagring i molnet blir 1TB helt onödigt och det bli en mindre målgrupp som är beredda att betala extra för just det.
Igår kväll fick jag upp GPT 5, dock enbart de gamla modellerna idag. Skumt. Hur som helst verkar GPT5 vara en besvikelse. Helt klart överhypad. I...
Sålde en OP13 till @GmbH. Betalade snabbt och smidig kommunikation. Rekommenderas!
Såld till @GmbH
Säljer en OnePlus 13 256GB i kanonskick (finns i Umeå). Kan inte hitta några repor men reserverar mig som alltid för subtila hairlines som jag kan...
Sålde en Poco F7 till @spigen. Som vanligt gick allt supersmidigt!
Någon som använder en kinesisk OP 13? Jag köpte en via forumet med kinesisk color os. Tänkte först köra den så då android auto numera ska fungera...
Min fru ersatte sin iPad med en Z Fold 4 för några år sedan och har aldrig saknat ipaden sedan dess. Dock har jag själv aldrig känt att en...
Tack!
4000 kr plus frakt