Separate names with a comma.
Pro 3, i5 och 256 Gb.
Alltid varit med er. Här äntligen på riktigt kommit ur min svacka känns det som.
Det stämmer! Används en del i jobbet, även till att rita med i Paint faktiskt. Allt behöver inte alltid vara så fancy.
[ATTACH]
Jaaa, läste nu och jag fattar det som att jag skulle ha torr humor. Känns ju inte så uppfriskande så här på inledningen av FRRDAG. Snarare rätt...
@theExile WTF! Vadå torr humor!
Jo en sådan har jag skrivit upp mig på hos lokala spelaffären. Tycker lätt det är värt de pengarna, ingen annan lösning som är så enkel kommer i...
Men du visste ju inte vem Biff var. Hur går det ihop. Har man sett tillbaka till framtiden går det väl inte att glömma Biff.
HELLOOOOO, ANYBODY HOOOOME! Se alla filmerna i rad. Det börjar bra sedan går det brant utför.
Öhhh. Väntan.
GRATTIS!
Jag har ätit många bakelser. Aldrig någon turban dock. Provade att googla, hittade den. Här man lärt sig något nytt idag.
Vad sjutton hände med något ätbart? Jag har då aldrig ätit turban!
Andra Moto ägare, när tror ni man kan räkna med att få Nougat till luren? Det borde ju inte vara något stort jobb att fixa det till Motos lurar.
Och med två veckors tjänstledigt förra månaden då blir det inte så kul.
Det här med sötningsmedel är ju ingen kul historia. Fast det där med att det skulle vara giftigt för myror är inte sant. De dör INTE av en...
Jo. Vi är några som upplevt samma sak. Dra ur släden och se till att kortet ligger tillrätta ordentligt. Det hjälpte mig.
Äntligen. Nu får vi fiber indraget i höst! Dock kostar det 20k!
På en inte helt avsides ö (det går bilfärja hit) och campar i tre veckor. Hade inte räknat med att det inte skulle finnas några Pokémons alls här....
FRRDAG! Semester, så nästan varje dag är som FRRDAG
Jag har inte kunnat logga in på hela dagen, men med Google har det gått. Men men det är väl så, det är väl lite olika.
Fan vad drygt att det hela tiden är nere. Så här i efterhand skulle man ha börjat spela med ett Google-konto. Det går ju att logga in på hela tiden.
Det går ju att köpa ett New 3Ds XL i skrivande stund för 1700 kr. Men ditt är ett år gammalt, en äldre variant , men du ska ha mer än nypris för...
Hej. Jag en UE Roll som fungerar alldeles utmärkt med min telefon. Men, med grabbens lur så säger telefonen att det är fel PIN-kod eller nyckel...
Kan någon spela? Kan inte logga in sedan det släpptes officiellt. Står bara Unable to authenticate. Läser man på så förstår jag att servrarna...
FRRDAG! Det var länge sedan sist, och det är lite sent, men ändå!
Så ska man skaka på den sådär diskret utan att någon vakt kommer och slänger ner en...
YOLO!
Såklart. Men de hade väl bara skruvmejsel med sig.
Tänkte mest att det var lite kul för ungarna. Vore kul om det funkade!
Vad är det med den bilden?
Varken grabben eller jag får AR funktionen att fungera. Trodde att det berodde på att jag inte har gyro på min Moto X Play. Men på grabbens lur...
Alltså, hur kul var inte den. :D
Yup!
Alltså, DAMN vad jag spelade Delta Force och dess uppföljare. "Only knives in the water" Så kom det någon fraggel och sköt med undervattenspickan!
Hö Hö ,, jag har faktiskt tänkt varje FRRDAG att jag borde logga in bara för att!
Ja tydligen! Sjukt vilken fart det tog! Det ska ju tydligen släppas på riktigt i Europa inom kort, men vem orkar vänta!
Tack kul att höra att man varit saknad. Det blev som lite mycket ett tag så vissa saker fick stå åt sidan, har nästan levt skärmlöst i en månad...
Hallå eller! Vad är detta? Har ni inte kommit längre? 7500 inlägg bara, trodde att vi skulle vara på T nu!