Separate names with a comma.
Vad kostar den, och finns det delar att få tag på ?
Nä notiser gör egentligen inget. Tänkte mer på om någon faktiskt vill kolla igenom, eller ta mobilen
Precis. Att skicka den med gmail är som att skicka vilken fil som helst. Spara den på mobilen annars, lägg den på drive och skicka med en dator
Ja senast idag. Exporterade till vcf, mailade till gmail, sparade på drive och försökte lägga importera i iCloud. Gick inte
Allt handlar om passformen. Dels är kabel härligt kort, men för kort! Det är millimeterprecision på att få sladdar exakt lika långa annars kan...
Går det att låsa min Iphone X lite tillfälligt när man lämnar den på hyffsat betrodda platser (typ jobbet) men ändå vill hindra ett försök att snoka ?
Om jag byter mellan en samsung S8+ till en S8, får jag med mina sparade wi-FI lösenord? Har flertalet jag inte kan koden till och är svårt att...
Ja det är nog haken vad jag förstår med
Vi verkar inte förstå varandra. Men detta citat kommer från Telias sida. ”Villkor: Erbjudandena ovan gäller privatpersoner vars fasta tjänster...
Jo visst är det så. Absolut
Att ens jämföra Volvo med bmw är en diskussion som nog ger mig en hjärtattack så tror jag skippar det [emoji38]
Nej jag menar inget. Jag förstår ju inte. Är detta något som alla kan beställa, är obegränsat och billigare än Tele2 unlimited ? Ingen hake?
Oups råkade bara. Skulle ha blivit en V60 eller nåt annat ”standard” [IMG]
Jag fattar inte. Får man beställa när det finns alternativ? Tydligen då folk har fiber och beställer. Måste man redan vara kund hos Telia vid...
Det lider jag bara av på headset Dom måste alltid vara minst 50%. Att prata med en mobil mot örat är fruktansvärt obekvämt och opraktiskt
Jo för tusan. Trög är vår med, men ytterst väl fungerande
Den ipaden måste vara första generationen från 2010. Känns ganska rimligt att en 8 år gammal produkt inte levererar. Jag har nämligen en iPad 2...
Förr fungerade det nån gång ibland. Sen säkert mars har det varit helt dött. Men det går att svara på avisering, det är bara att påbörja genom...
Nova hjälper ju bara vid just hemskärmar och app drawer. Rätt liten del av tiden man spenderar just där Hur blir en S9 om man sänker upplösningen...
Är du på wi-fi så prova utan. Stäng av helt. BT och wi-fi krockar ibland. Stäng även av platsbaserade wi-fi kanske behövs ?!?
Ja allt är männens fel. Alltid
[emoji23][emoji23] Nä det gäller bara om hon har Apple
Min sambo hade en Triumph speed 4 när vi träffades och köpte ganska snart en KTM Duke 690. Henne släpper jag aldrig [emoji6]
Yes! Snart kommer en grillspetsrulle hem från lokala favoritstället, båda barnen sover och vädret är strålande. Nästan för bra [emoji51]
Fyllde upp kylen på altanen lite [emoji51] [IMG]
Jag vet inte vad som är vad då jag bytte mobilt bredband, router och mobil samtidigt. Men men X går jag oftare ifrån wi-fi för jag blir sur. Å...
[IMG] Crossträning. Grabben å jag roar oss
Har kvar en extern HD med typ 10’000st mp3. Kan va bra att ha [emoji23]
[IMG] iPhone X (02:10 på natten)
Dexter heter min ena son !
En 320d X-drive -15 touring
Nä [emoji23] Det var hon som pekade och sa ”vill haaaaa” Bara reserverad än. Ska fundera lite. Ska sälja två andra bilar också
Ja det ryktas om att vara på G, mer vet jag inte Är mest intressant för de som har LTE-modellen dock och det är inte så många än Få personer...
När man ska kolla på billig mellanklassbil typ ford focus 2011 och hamnar här. Tjejen blir såld och jag är i himlen [IMG]
Skönt med stöd för bakgrundsljud för tredjepart på watchOS. Betyder i realiteten Spotify som app
Men ta bort människan!!!!
Om du har synk till google foto på, så finns alla bilder i din platta också i samma app
Håller verkligen med. Finns fler punkter som man skakar rejält på huvudet åt. Tur det finns enormt mycket bra också [emoji6]
Nä. Tror fasen inte det går. Vilken är helt sjukt såklart