Separate names with a comma.
SÅLD på Tradera
[SPOILER] Du säger att "fingret glider som en puck på is". Hur är det med fingeravtryck och sånt?
[SPOILER]
- Ta tag i allt du har i huvudet och lös det innan du går för att lägga dig. - Finns det något kvar så kan du skriva ner det i din...
http://www.groupon.se/deals/hela-sverige/wwwelectronovase/13327872
Det måste vara fel. På Google Play så står det: Lådans innehåll Nexus 4-mobil USB-kabel för synkronisering och laddning AC-adapter och kabel...
Det är en intressant fråga tycker jag. Självklart blir det att köpa ett par själv när det inte medföljer några. Snälla va lite trevligare Facit.
Varför medföljer inga hörlurar?
https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=1175489&postcount=242
Kan man låsa upp den nu? Har för mig att man måste vänta 12 månader.
Läs regel nr 8: [SPOILER] Jag vet inte hur TS har tänkt men jag antar att tillbehören som medföljer motiverar ett lite högre pris.
Galax fick en adapter gratis från sin kompis och därför hoppar han av. Sista chansen sen åker den upp på Tradera.... (BUMP)
Hur ser färgen ut på sidorna? Bildas det lätt repor tror du? Jag syftar på det som inte är glas.
iPad mini Smart Cover Fodral (grön) för bara 99 999 kr:...
Jag tog Dorimanx. Det är kanske det som är problemet. Tar Siyah vid nästa RR-uppdatering.
Vad valde du för kernel när du installerade rr? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Enligt en kommentar på Facebook från någon som har pratat med en Tele2 säljare så var det Mecenat som höjde priserna och inte Tele2. Oavsett vem...
Jag har svarat på ditt PM!
Det kan jag inte uttala mig om eller på något sätt garantera. Det jag däremot med 100% säkerhet kan garantera är att den fungerar med Galaxy SII,...
chrippe7 hoppar av eftersom hans S3:a inte stödjer den här adaptern. Den finns alltså fortfarande kvar och jag prioriterar personer som kan hämta...
Vad jag tror är helt orelevant eftersom att jag inte jobbar på Tele2. Men jag antar att alla som hann teckna för det lägre priset också får...
Efter en uppdatering som gjorde att man inte kunde beställa från Tele2 på Mecenat så har nu priserna höjts mycket kraftigt efter att sidan åter är...
SAMSUNG 32GB microSDHC med adapter, klass 10 för 209 kr: http://www.clickok.se/PartDetail.aspx?q=p:4197755 Jag kunde hämta varan i deras butik...
När kommer den här tråden att uppdateras till 7.0/Grönsakssallad?
Nu är 16GB slut, bara 8GB kvar.
Är det inte onödigt att starta en ny tråd när vi redan har en tillbehörstråd? Tillbehörstråden för Nexus 4:...
PM skickat!
Vad hade du innan RR? Jag gick tillbaka till Stock innan jag flashade RR.
Samsung HDMI/MHL Adapter: - Använts 1-2 ggr för att testa och har sedan dess bara legat orörd - Komplett i förpackning med instruktionsbok -...
Har lagt in dem nu men det hjälpte inte. Får hoppas att det löser sig med nästa RR uppdatering.
Kan du kolla om glaset på baksidan nuddar ytan om mobilen läggs på valfri yta? Har läst att sidorna på baksidan är lite högre och därför så ska...
Har du kanske lagt in någon av de här fixarna? jb 4.1.2 orginal clock ,and fix for settings http://d-h.st/EwK new fix RR 3.1.2 SGS2 MOVE...
Hur går det med förundersökningen etc.? Hur slutar det här? Funderar ärligt talat på att skriva en bok om scammern Niklas Jonsson från Norrköping.
Har senaste 3.1.2 och har ett väldigt konstigt problem. Om jag surfar och får ett sms som jag svarar på och sen trycker på bakåt-knappen så hamnar...
De verkar ha höjt priset till 4790 kr o_O
Mycket intressant fråga då det blir hela 600 spänn billigare. Kanske bäst att dra iväg ett mail till HandTec?
PM är skickat! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Tack! Det låter ju bäst om man köper mobilen här i Sverige om man inte har någon släkting i utlandet som kan skicka/ta med sig mobilen hit.
Måste man betala tull och moms om man beställer N4 från Google Play efter dina anvisningar?
Självklart menade du det och alla verkar ha fattat det förutom Facit med tanke på att vi har pratat om Media Markt tidigare i tråden. Ignorera...