Separate names with a comma.
finns det någon magsafe kickstand för o kolla på film i landsskapsläge? obs, inget skal :)
hörlurar. 20KR FBA (20euro på andra ställen=...
Nu kommer fynden gå åt ännu snabbare @ amazon tråden :D
GRYMT! nu har jag signat upp mig
Försvann photo till text funktionen? Hade den på beta version men kan inte få fram den längre nu när jag kör skarpa versionen av ios 15
Har inte fungerat länge hos mig.
Men herregud, kan folk sluta chatta @ fyndtrådet :)
I see, den där är dock en laddare också (som även kräver magsafe kabel?). Jag är mer ute efter bara en hållare med magnet. Är inte intresserad av...
FYND. Skal till PRO Max för 16kr om ni skyndar er :) Yiweven Fodral till iPhone 13 Pro Max, matt svart...
Fan vad jag hatar den eviga väntan på att telefonen ska komma.
La in en beställning på denna plånboken. Helt ok pris och bra omdömen....
Någon som har tips på ett stand / stativ med magneter? Behöver inte vara MagSafe, utan ska bara hålla telefonen. Typ som denna (fast billigare)...
ah ok. Makes sense :)
Alltid PRO Max modeller pga större skärm. Börjar dock tycka att skärmen börjar bli lite väl liten. Vill gärna ha större
FBA. BRA JULKLAPP :) 30kr BRUBAKER Cosmetics Bad och Dusch Set Lavender Mint Scent - 12-Delat Presentpaket i Dekorativ Jutebox...
Amazon.se har 100kr rabatt på läderskalen till iphone 13 pro max. 692kr istället för 799kr. Visst är dessa originalskalen från Apple?...
Kan vara så. Jämför bara med Apples Leveranstider just nu där det är flera veckor väntan.
Helt sjukt. Netonnet, webhallen o komplett har sedan imorse fortfarande leveransdatum den 24e. hoppas verkligen att all ära kunder får sina...
ja, det får man verkligen hoppas. Står fortfarande På deras sida att telefonerna skickas nästa fredag.
Någon som vet om det finns starkare magneter i skalen till en iPhone 13 pro max än det som finns i apples originalskal (typ läderskalet)? Eller...
Skumt att det bara dök upp instabox för leverans till mig, inget med postnord eller liknande. och jag bor väldigt centralt i stockholm. Hoppas...
Beställde en iPhone 13 pro max 128gb från Netonnet. Apples sida segar rejält och har inte öppjnat än
Jag mailade dem o skrev att jag slängt produkten (vilket jag gjorde då den va helt trasig). Får se vad de svarar.
samma sak hände mig förra veckan. har dock redan fått tillbaka pengarna
Gäller netonnets 90 dagars öppet köp även om man använt telefonen?
Och där blev alla mina HH jackor avbrutna. Hade beställt 4 olika jackor / modeller
Vilken tid kör Netonnet sin förhandsbokning av iPhone 13 imorrn? Är det också vid 14?
Here we go….
Helvete vad läderskalen (original) är dyra till iphone 13 pro max. 800kr!! har alltid gillar läderskalen och alltid köpt dessa till mina iphones,...
yes, testat det även köra notes via rosetta. inget verkar fungera
Någon som ver varför appen anteckningar drar så mycket CPU? CPU användningen ligger mellan 60 - 90% när appen är öppen. Drar mellan 30 - 40 % av...
Får nog göra något liknande.
Någon som har tips på en magsafe plånbok till iphone 13? Originalet kostar fan 800 kr på apple.se (vilket skämt). Vilka andra BRA...
Just denna PRORES funktionen skiter jag fullständigt i, men blev lite nojig ifall apple begränsat annat också. Just RAM är viktigt för mig och med...
Alldeles för mycket snack på Fyndtråden!
börjar bli lite nojig när de begränsar vissa funktioner på 128gb modellen. Är själv sugen på o köpa just 128gb, men tänk om även denna modell har...
Nevermind, hittade :) [ATTACH]
hmm vart hittade du den infon? Försökte googla men allt jag hittar är "fredag"
Någon som vet när förhandsbokningen av pro max börjar på Fredag? är det 00.00 som gäller?
Tänkte skaffa denna till min 4åring här hemma. Har denna samma storlek på iPaden som en ändre iPad air? Har nämligen en stöttålig skal till min...