Separate names with a comma.
Bra bakgrundsbild, den får du gärna dela :) Sent from my Lumia 800 using Board Express
Höjande och prisande får någon annan stå för. Jag konstaterade bara att det finns buggar över allt, men buggarna på Lumian är inte lika allvarliga...
Äh, buggar kommer alltid finnas på alla enheter, oavsett tillverkare eller typ av enhet.
Aha, därför jag inte fått den då. Antar att ljudbuggen är fixad även i 12140 då?
Det har man inte råd med som student ;) K1LLZ0N3_X heter jag Bra bra!
När kommer 12072:an på Zune?
Då ska du prova med en WD Green ;)
En brand new SSD och ett GTX560ti DCII TOP kommer till mig på tisdag eller onsdag, då jeeeflar blir det BF3 på high! Äntligen :D Sent from my...
Har en HTC HD2 som kör Android, fantastiskt bra flyt i den. Helt ny batterilucka. USB-kontakten är tyvärr sönder, men det går att ladda batteriet...
Fy fan, aldrig att jag gör det. Nja det var intressekoll bara ;) har faktiskt inte tröttnat på något alls, tycker den är helt underbar. Aldrig...
Går det att ändra regionen i efterhand? Jag har försökt men kan ändå inte komma åt alla appar osv Sent from my Lumia 800 using Board Express
ZTE Blade kand du får för 200kr + frakt. Fungerar som den ska. SE-laddare till men det spelar ju mindre roll :)
Tänkte se hur intresset är för en Nokia Lumia 800 (Cyan) låst till Tre. Nyskick, nästan hela garantin kvar, kvitto och alla tillbehör finns....
Jag tycker LiveScores mobilsida funkar sjukt bra. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Awesome javelin is awesome!
Tack för svaren grabbar och flickor, nu blev mitt val inte så svårt ;)
Har precis beställt en SSD, och då blir det till att installera nytt Windows igen. Vad tycker ni, är det värt att testa Windows 8 Consumer Preview...
Jag verkar inte heller ha det där problemet. Tråkigt för er som är drabbade :/ Sent from my Lumia 800 using Board Express
Håller med. Tyckte det var irriterande i början men nu använder jag det hela tiden :) Sent from my Lumia 800 using Board Express
Precis sett färdigt första säsongen av Alcatraz och jag måste säga att det faktiskt inte är så dåligt som jag trodde det skulle vara. Hyffsad...
Antar att byte inte är intressant, om du nu ska kököpa ny? Sent from my Lumia 800 using Board Express
Använder Wallbase varje dag, men var ute efter bilder som redan var färdigskurna :) Sent from my Lumia 800 using Board Express
Har ni några sköna bakgrundsbilder till låsskärmen? Något somrigt hade passat bra nu :) Sent from my Lumia 800 using Board Express
Life's Too Short, första säsongen. Som det mesta Ricky Gervais och Steven Merchant gör är det briljant. Riktigt roligt! Sent from my Lumia 800...
Andrahandsvärdet är väl inte särskilt bra ändå. Men visst, säljer du till någon som är teknikintresserad sänker det nog värdet lite. Sent from my...
Vet inte om jag är ledsen för det faktiskt. Just nu är jag väldigt nöjd med operativsystemet som det är Sent from my Lumia 800 using Board Express
Haha riktigt skumt. Hoppas nästa uppdatering snart då Sent from my Lumia 800 using Board Express
Vet inte om det är en bugg, men när jag startar ett spel höjs ljudvolymen väldigt fort och blir extremt högt. Det är precis som om tröskeln har...
Jag letar och letar efter internetdelning men hittar inte det. Finns inte den funktionen? Sent from my Lumia 800 using Board Express
Death at a Funeral (2007) Svinbra! Hästlängder bättre än remaken från 2010.
Jag kan komma på mig själv sitta och bara titta på hemskärmen utan direkt anledning, flera gånger om dagen. Bara för att jag älskar se hur extremt...
PM is on the way!
För 1200kr får du det, jag bjuder på frakten.
De ska ju användas ;) Sent from my Lumia 800 using Board Express
BILDER [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
Undrade bara om det gick :) Sent from my Lumia 800 using Board Express
Hur gör jag för att "stänga av" ett program som ligger i bakgrunden? När man långtrycker på bakåt-knappen och får upp den här vyn borde man väl...
Absolut, bilder kommer upp i eftermiddag!
Haha, bra där. Jo det kan jag också hålla med om!
Bump 1!