Separate names with a comma.
Provade på lite pulled pork med massa ost i stekpannan,med bönor och några såser för första gången i denna variant. Blir inga vanliga tacos på ett...
Livsnjutare:)
Min erfarenhet är sån ja. Sen att scrollen suger och är "låst" till ett visst flow på iOS är en annan femma. Men upplevelsen jag får ut är absolut...
Jag gick från 13pro till vanliga pixel 6. Ångar det inte en sekund. Framförallt saknar jag inte formen på 13pro. Märker ingen som helst skillnad...
Ja det är fan riktigt gott. Nästan godare dagen efter oxå när den fått suga in smakerna :)
Samma här
För gemene man är inte exynos versionerna nåt att klaga på. Folk är nöjda med prestandan och kamerakvaliteten.
Vanlig osäker upplåsning skulle jag nöja mig med. Alltså vanlig med kameran. Verkar även som att det är på g
Ett tips bara enligt reglerna här. Det är inte tillåtet att annonsera en vara på andra forum eller köp- och sälj-sajter samtidigt som varan...
Chattade med Kjell nyss.dom sa att den skickas under dagen alternativ imorgon
Vilket mindfuck jag har nu..är övertygad om att det stod att det skulle ta typ 1-3 dagar för ordern. Går in nu och kollar orderstatus för ett ps5...
Kunde inte hålla mig...blev en beställning :)
Tåls att tänka på men synd som sagt att det är som det är..
Ok. Vill ju primärt ha ett ps5...jäkla tråkigt att situationen är som den är så här lång in efter release.
Tröttsamt att man inte kan få en tag i ett ps5...:( Är det samma för Xbox?
Dålig kvalitet på videon men byter du systemspråk i videon? Det laggar alltid till efter att man gjort det och skall göra nåt direkt under själva...
Jag. Smakar som alla andra deras limited varianter plus lite hetta.
Köpte Google wifi f2f med wyfer. Snabb och smidig affär. Rekommenderas
Klarna ska väl inte agera som en säker sida? Måste ju finnas mängder med handlare som är seriösa men som inte är kopplade till Klarna
Minns grafiken som riktigt bra tills man såg detta haha
Episkt spel minns jag det som!
[ATTACH]
I'm Nye sett eller testat. Köpte dock deras kebabrullebröd som gillas !
Aldrig kul. Enda fördelen är att man inser hur sliten det förra glaset var när man får nytt. Om man inte redan hade en fräsch innan alltså..:)
Restoria givetvis!
Halloj. Finns dom kvar?
Jadu..åt äta ute är inte ekonomiskt. Ser riktigt gott ut!
Dårskap ska man försöka styra bort men i detta fallet är det ganska lönlöst kan jag hålla med om.
Shit..bli aldrig debattör...att jag ens bemödat mig med att svara dig då jag vet hur du är. It ends now
Då är det ännu märkligare att du skriver "vi"
Ändra topic till "jag blir lurad" då du endast kan tala för sig själv.
S-pen kan du överhuvudtaget inte jämföra med nu och hur det var i början. Som nattt och dag.
Du får gärna ha din åsikter. Det betyder inte att det är sanning.
Samma här. Men vi vill ha olika saker. Alla kan inte tycka dom du. Jag tex tycker inte jag blir lurad.
Vi prioriterar olika.
Uppdateringar/säkerhet läggs det inget större krut på för 2k mobiler jämfört med dyrare generellt. Sånt plus bättre kameror lägger jag gärna...
Det är en fantastisk mobil i mitt tycke så du kommer förmodligen bli nöjd över köpet.
Har bokad campingplats på Kneippbyn,men blir att ta sig runt mycket med bil för att se så mycket som möjligt.
Inte mycket nytt. Lawnchair 2 senaste alpha Ikoner som temar det mesta med pixels tema-motor....
Blir Sverige i år för vår del. 1v tältcamping på Gotland bokad:)