Separate names with a comma.
hehe precis :)
Tjenare Om du får bootloops så beror de i dom flesta fallen på korrupt cache-data. För att komma ur en bootloop så gör man enligt följande...
Måste bara få fråga.. Du har provat klicka på själva plustecknet va? Å inte på mappnamnet. Sjukt ologiskt designat egentligen men de är så man...
Skönt att de löste sig. Alltid tråkigt när de strular å man sitter där å vill komma igång :D
Har du kollat ljusstyrkan inne i webbläsare? Iaf på min sgs2 så har jag två olika ljusreglage. Både det vanliga plus en till inne på webbläsaren...
Haha skönt att glädjer dig :D Sjukt ologiskt gjort av Samsung dock eller Google. Vem man nu ska hänga för ändringen för den är verkligen inte...
Jag måste va trög i knoppen för jag fattar inte riktigt ditt problem. Jag kan navigera till hur många undermappar som helst, oavsett djup. På...
Allt du beskriver är klassiska symptom då USB-kontakten är skadad/skitig. Har du otur så måste man byta USB-kontakt. Skickas den då in till Anovo...
Jag kan se mappar, fast dom har flytta om var man byter mapp till de sämre. 1. Gå till din inkorg på din mobil. 2. Tryck på meny-knappen och...
Jag skulle prova följande: 1. Ta bort eventuell usb-kabel. 2. Gå till inställningar - > Utvecklingsalternativ -> Bocka för USB-felsökning 3....
De där är lite skumt för mig i alla fall. Jag fick de att funka genom att följa detta tips men idag så slutade de att funka igen. Fick åter gå in...
Rekommenderas inte att formatatera USB-storage också? Inte bara sdkort. Sedan kan man väl inte wipa dalvik utan att ha root. Man får nöja sig med...
Har lite problem efter ICS tänkte se om någon har samma eller vet någon fix. :) Jag uppdaterade ICS genom att utföra en återställning +...
Coolt hade varit riktigt nice. Hoppas den är riktigt stabil. Jag får ibland lite fc o reboots, dock rätt sällan så inte mega störande. Sent from...
Varför är jag alltid vaken så sent på nätterna när jag är ledig? Jag borde lägga mig. Men svårt att slita sig. Finns massa kul tråder att dyka ner...
Som på gamla Nokia lurar där man kunde få ut video via 3,5mm uttaget i form av en kompositsignal är ej möjligt på Samsungen. Du måste gå via...
Har fått den hjälp jag behöver. Mod kan låsa tråden nu. :)
Den kommer användas inom försäljning mot befintliga företagskunder under vanliga kontorstider, om detta nu känns relevant. Så ingen privatperson...
Va inte de lättaste att ragga programmerare här inte! Ingen på 10.000kr heller? Höjer inte de mer än så här. Och då förväntar jag mig att den...
Ingen som är sugen på att åta sig detta? Är det ersättningen ni är oroliga för? Vad sägs om 5000kr+ ?
Lite info bara: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rerware.android.MyBackupPro&hl=en What's in this version: 4. Fixed Backup...
Sitter å grubblar lite. En snubbe som jag följer på Youtube har en liten teknik show. Han bytte då Galaxy Nexus släpptes ifrån IOS till Android....
I fall ni har tråkigt kan jag tipsa om ZedoMax youtube kanal. Han är Androidnörd Deluxe ifrån San Fransisco. Han är även Korean och sjukt kär i...
Är på jakt efter att komma i kontakt med någon Androidutvecklare som finns i Göteborg/Borås (eller i närområdet). Jag behöver få hjälp att ta fram...
Internminnet då? Har du kollat så de inte e fullt? Ibland behöver vissa appar utrymme där för att temporärt spara data till sdkortet.
Fick löst de. Jag bytte dator och gjorde en nödåterställning.
Har lite problem med att lägga in ICS på en helt sprillans ny SGS2 vi köpte här. Jag har uppdaterat flera SGS2or på min dator innan så allt bör va...
Om de kom precis efter uppdateringen så vette fan.. Men om de hände innan också så kan de vara fuktskada/defekt USB-port. Det är ett vanligt...
Detta är orsaken till att jag aldrig någonsin kommer att köpa en HTC eller Asus, ever. Dom suger bägge två. Vadå låst bootloader? Skojar dom med...
För de pengar jag spenderade på plattan har jag verkligen INGET att klaga på. 2200kr är fan nada för vad jag fick. Men om jag nu ska strunta i att...
Nice! Undra när vi EU-3G får lite kärlek. Inte för de är något direkt fel på EoS release men Officiell är ju officiell.. :p
Sålde inte tre dessa för 999kr ett tag sen? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Flygern är nog perfekt om man gillar Sense och om man vill ha en lite mer portabel platta och då att man inte ska köra direkt tunga saker. 7" går...
Jag har wifi igång 24/7 i princip. Jag har iofs ett SIM i plattan men de är extremt sällan de används och jag har inte dom problem du beskriver...
Du kör inte med adblock? Om du gör prova stäng av de, annars prova safemode på firefox utan alla addons å plugins.
Jag bytte också ifrån Dir-655 till Asusen. De är som natt och dag. Där jag hade 1 pinne i signalstyrka har jag nu max eller 1 ifrån max. Alltså...
Har märkt en grej. När telefonen tror att man har dubbelklickat på hemknappen tidigare så startade den förbannade röstkommando appen, men nu när...
Hmm, installera en ytterligare App. Känns som WidgetLocker borde ha detta inbyggt så användarna slipper ha extra appar. Om det nu är de som måste...
Jag har uppdaterat första posten med info om hur man fixar ordning på YouTube-appen och även rättat lite slarvig Svenska. Kul att så många...
Verkar som alla som har problem, eller majoriteten av dom har inte gjort en factory reset. På jobbet har vi 12st SGS2. På samtliga har de varit...