Separate names with a comma.
Vore illa om man måste limma ihop sin nya lur....
Skick, ålder?
Söker en Mi pad 4 8" i bra skick
Google's 5G-capable Pixel 5 is already suffering from an embarrassing flaw Ser inte bra ut
Men s20 klarar av 5G vid dubbelsim om jag minns rätt Samsung S20 5G Devices – 5G and eSIM dual sim info... - Telstra CrowdSupport - 854381
Pixel 5 har samma begränsning, ingen 5G om dubbla sim
Helt nytt i oöppnad förpackning 400 :- plus ev frakt Finns i Bromma
Owncloud på openmediavaultserver Hårdvara: Odroid HC2
Jodå, funkar alldeles utmärkt, räckt till o med 4 dar ibland. Under dessa 3-4 dar har jag oftast 4-5 timmar skärm på, några timmar i samtal etc.
Min s20 g9810 räcker 3 dar med vanligt användande....
Har för mig att nyare android auto stöder wifi. How To Connect Android Auto Wireless: Hint - You Need WiFi Finns en box på g med : AAWireless
Riktigt bra pris, blir ett köp. Har testat dessa tidigare, rätt ok passform utan alltför stort tryck på öronen. Ljudet är typiskt marshall fett
Nån här som råkat ut för att skicka lätt försvinner? Man kan ju tänka sig att en skurk skickar spårningsnumret till en kumpan som plockar ut...
Skicka lätt, dock lite shaky då ingen leg behövs ut utlämning och heller ingen försäkring finns.
En beg premiumlur från 2019 torde vara bästa köpet under 5000
Hmm, måste man har telia abbonemang för cloudlösningen? " Abonnemang med Telia Cloud Du har inga abonnemang med Cloud Storage Köp till tjänsten...
Kör dropbox idag, den kostar mer för mitt behov så 5TB räcker långt. Blir byte :)
5 TB låter ju intressant om den gränsen stämmer :)
Ja, beror på vilket tangentbord man kör med. Det jag gillar har ingen padding ytterst så delar av bokstäverna hamnar i rundningen. Sen är är text...
Tex tangentbordets ytterkanter ger feltryck pga rundningarna
Såld till @Oshotta2
Nytt pris
Hej, bara 7t intressant. Gillar inte edge. Tack iallfall
I helst nyskick köpes
+ på edgeskärmar, tillomed s20 som har relativt liten edge är dåligt.
Tack @DanceNation för smidig deal
Ja, råkade beställa en bundle med :)
Reserverad till @DanceNation
I nyskick med extra Sandstone case Med kvitto och box med allt som följer med. 3200 inkl skicka lätt
Finns en popup bundle för 12/256 varianten OnePlus 8T Pop up Box Nån som sett nått för den enklare?
OnePlus 8T review: Not enough to stand out " Positives Solid build quality Crisp haptics Smooth, colorful display Great battery life Fast...
OnePlus 8T Review: The T upgrade that makes sense " Conclusion – The OnePlus 8T is a Good Buy The OnePlus 8T is, on the whole, a much better...
Går att låsa men knox är triggat. Upplåsning medför alltid att knox triggas på samsung. Går dock att få igång tex samsung pay med triggad knox ändå.
Lite osäker på global eller inte, kanske går att tyda här:
S20 9810 5G, följer med det som fanns i boxen + Pitaka och Mofi skal.
Tack, noterat
Mi max 3 i nyskick, flera skal och skärmskydd följer med. Inga märken eller repor. 4/64Gb 1000:- + frakt [ATTACH] [ATTACH]
Grå, inga märken eller repor. Bud från 4000:- + frakt Avslut i kväll vid 20:00 för ev skick imorgon bitti. Notera: upplåst bootloader Såld...
Efter testat ett dygn: nedgraderad unfi kontroller fixade stabilitetsproblemen. Stabil 866 Mbps anslutning till alla 15 enheter på nätverket. Tack...
En googling gav att DD-wrt kompatibla enheter finns men inga nyare enheter vad jag kunde se. Hursomhelst, med nedgraderad unfi kontroller så...