Separate names with a comma.
Brukar komma 5e varje månad via OTA :)
Ännu en uppdatering via DHLs hemsida, håller tummarna att den kommer på måndag :D
Haha du har så rätt så ;) men kanske blir en iPhone 11 Pro till henne i slutändan :P.
Tagit med Google Pixel 4 i kass innomhusbelysning. Helt oredigerade. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Hahahaha :P:cool:
Hehe jo det stämmer :P tyvärr inte, frugan får nöja sig med sin Pixel 3a :cool:.
Har än så länge aldrig behövt använda kod för att låsa upp telefonen :). Testa att scanna om ansiktet? :D
Nopz inte så värst mycket som jag trodde att jag skulle göra :), går snabbt att skriva in koden på Bank ID men får jag välja så tar jag självklart...
Haha det gjorde inte jag heller :D, dock ropar jag inte hej än förrens jag har telefonen i handen ;) Status på min DHL länk är Processed at...
Här kommer det lite bilder på telefonen. Skärmen är helt repfri och jag hittar heller inga hairlines när jag tittar i udda vinklar....
Sålde ett dband för Note10+ till @NiQ3. Snabb betalning, smidig affär hela vägen.
Noterat :)
HALLELUJAH! Telefonen är på gång! Ny uppdatering när jag söker på spårningsnumret på DHL :D
Det som är vidrigt är att man ej har möjlighet att få ordern makulerad och få återbetalning på pengarna direkt utan Google vill försöka lösa den...
Noterat, kör budgivning till imorgon lördag kl 19:00 så skickar jag telefonen på söndag till vinnaren.
Hahaha vet inte om jag ska skratta eller gråta :eek:. [ATTACH]
PINSAMT #Google Ignorerar totalt på att besvara mina frågor utan skickar ett standard svar trots att jag skriver tydligt i mejlet att DHL länken...
Säljer en Google Pixel 3a 64GB Svart som är i gott som nyskick då jag köpt mig en Pixel 4. Telefonen är beställd från Google Store DE 2019-10-05....
Tråkigt att det blev så, håller tummarna att de håller formen bättre på P4/XL :D
Google Pixel 4 [ATTACH]
Tyvärr inte ;) men tack ändå. Kostade mig 528kr via NON i juni och är knappt använt.
Är det någon som fått annan status på sin helt plötsligt fungerande DHL länk än Shipment information received?
Köpte mig två extremt tunna skal från MNML till min Pixel 4, sitter som ett smäck men lär inte skydda så mycket vid tapp. Utseende före funktion...
Letar fortfarande :)
Första fulla laddningen på min Pixel 4. 80% 4G, 20% WiFi och AOD påslaget. Absolut inte den bästa batteritiden i en telefon men än så länge...
Hehe tack :D hon är satan själv :cool:.
Med GCam lirar den självklart i en annan liga. Jag tycker Gcam gör stor skillnad mot stock på människor och djur. Med stock blir bilderna...
Hahaha :cool: djur går också bra :P;).
Jag personligen tycker stock kameran på Note10/+ suger att ta kort på människor och djur men smaken är ju olika :) Video är den däremot...
Samsung Galaxy Note10+ dbrand Black Camo sålt till @NiQ3
Mycket mycket nöjd med kameran hittills på min Pixel 4! Tycker den levererar oerhört kvalitativa och detaljrika bilder med en grym skärpa. Ett...
Har inga som helst problem med min Pixel 4. Touchen fungerar som den ska :)
Tack jag får kolla upp det så fort telefonen anländer :D Frågan är om man ska behålla 128GB och sälja min 64GB jag har nu?
Jepp det vore riktigt skönt att slippa strulet.
Blir bara glad om Google avbokar åt mig och återbetalar mig pengarna istället hehe.
Haha va i helvete! Min DHL länk har också börjat fungera :D Aja då kommer en 128GB Pixel 4 ut till försäljning här under nästa vecka :P
Fortfarande inget svar från Google SE/DE efter mina mejl i helgen gällande makulering samt återbetalning. Får jag inget svar till helgen så kommer...
Sålde ett par Stockholm Urbanista till @poipen. Trevlig kontakt och ännu en snabb samt smidig affär. Rekommenderas!
Köpte ett skal samt skärmskydd till Google Pixel 4 av @Janne S. Betalade i förväg med Swish. Välpaketerat och snabb leverans. Smidig första affär...
Fick en DE laddare :)