Separate names with a comma.
Kolla på eBay eller DealExtreme. Det tar kanske 2-3 veckor men det är billigt och frakten är gratis...
Nej, alla är sålda. Tråd kan låsas!
Lika dött där :p
Bump 2/2
Bump 1/2
Hahahaha, du har nog fattat vinken :p
S3 kommer vara epic i alla fall :D
Jag har 3 st USB Jig som slumpas bort till ett mycket billigt pris. Personligen var en USB Jig väldigt användbar när jag behövde lämna in min...
Det är lite snabbare processor och jag tror också S2 LTE har högra upplösning på skärmen :)
Kolla in den här:...
Varför syns inte min profilbild (avatar)? Jag har lagt in en bild som är 150x150 och som är jpeg. EDIT: Glöm det jag frågade. Profilbild och...
Jo, självklart kan man inte känna någon skillnad mellan 1,2GHz och 1,5GHz men jag tänkte på andra aspekter. Skärm, LTE etc.
Hur tycker du den står sig mot S2 ifall du har provat den?
Varför inte bara lämna tillbaka den om den är helt ny och är köpt för några dagar sen?
Jag hade samma problem förut men USB Jig:en funkade när jag fixade gammal bootloader. Sen är det bara att lägga tillbaka den nya bootloader om man...
Microsoft Skydrive ger dig 25GB men jag tror att man måste ha ett Hotmail-konto :D
Bra att det löste sig utan anmälningar eller dylikt i alla fall :)
Jag skulle ha tagit S2 alla dagar i veckan eller väntat på S3 :) EDIT: Varför inte köpa en S2 LTE som verkligen krossar GN?
Riktigt bra guide Akilles! Har hjälpt mig många ggr ur många svåra knipor :p