Separate names with a comma.
Hahaha *asg* Im the Super Fly :D:D [MEDIA] [MEDIA]
Testa Live Chat i HiCare appen under arbetstid om det funkar.
Dem pushar ut OTA via imeinr, det här är bara ett sätt att gå förbi kön.
Har du kollat med Huaweis verkstad Mobylife vad dem tar, ibland har dem förmånliga priser.
Ok, då vet jag, MLA-L01 och MLA-L11 kör alla frekvensband för Sverige ifall någon undrar.
Vilken version är det MLA-Lxx?
Han ville ha model och imei nr.
Prova kontakta Mobylife och se vad dem säger, ni har juuh 3 månader utbytesgaranti på luren.
Jag kontaktade Huawei på Facebook och bad dem pusha ut OTA. Han sa att han fört det vidare till nånstans och så kom den efter några dagar. Om det...
Woohoo äntligen kom den:P Kollade Updaterare och där fanns den. [ATTACH]
Mate 8 1360:- + frakt.
Hämtade den på plats. Klarna har jag slutat använda och betalar bara med PayPal då Klarna suger. Hade ett fall med Klarna med en mobil som såg...
Inte blåst men folk är oärliga. Köpte en iPhone 6 där säljaren sa att skärmen inte svarar på vissa ställen. Frågade om det va original skärm på...
Trött man blir på oärliga människor på Tradera, varför ljuger folk så jävla mycket. :mad:
Kolla under Batteri - förbrukningsnivå vad som drar batteri.
Någon som har ett original S-View cover till Galaxy S4 i någorlunda fint skick att sälja. Endast svart av intresse.
Lilla Rött har även apgod pasta, i början när dem slog upp portarna så va det kö ut på gatan under lunchen. Jag bor ganska perfekt, finns typ 7...
Gör så, men faan va dyra dem va. Fraktpris dyrare än produkten? Kolla med denna säljare från Tyskland vad han skulle ta med frakt. Han säljer en...
Bästa pizzerian, bor i samma hus som dem så man behöver ingen hemkörning bara 2 steg ut ur porten :P http://www.lillarottsundbyberg.se
Dem har samma form som original, har köpt sånna till olika mobiler och passformen är bra. Kvaliteten på limmet är olika hur bra den fäster. 3M har...
Här är "brudarna" :P https://forum.xda-developers.com/mate-9/development/recovery-huawei-mate-9-pro-unofficial-t3546976
Gå till Inställningar - Utvecklaralternativ och enebla USB-felsökning.
Det där är dubellhäftande adhesive för skärmen, original vet ej? Men tänk på att du måste plocka bort skärmen från ramen också för att få dit...
Bosnisk fotboll när den är som bäst :D Bosnisk tränare slog ut tand på spelare - http://www.aftonbladet.se/a/Myxro
Är den köpt på CDON så är det säkert EU versionen. Men du kan kolla i Inställningar - Om telefonen och se om det är version NXT-L29C432Bxxx
Kanske det, men fick dåliga vibbar från första början. Va nog inte meningen att jag skulle köpa den så det va nog lika bra det. :P
Avbokade min beställning från NoN. Orkar inte med strulet, kanske lika bra att jag gjorde det?
5 - 10 dagar tar det med abonnemang så vi får se hur det blir. Frågade varför dem tagit bort Tele2 från deras sida. [ATTACH]
Köpte en Moto G5 i söndags med Tele2, dem har dragit pengarna och har fått orderbekräftelse men dem har ännu inte skickat den. Mailade dem igår...
800:- hämtas på plats. När avslutas budgivningen?
Bjuder 1200 + frakt för Mate 8 om det är EU versionen.
Funkar att ta bort alla enheter utom Aktuell Enhet som jag inte äger längre och inte är min Huvudenhet?
Lite off topic fråga. Hur tar jag bort en enhet? Står att min P9 Plus är Aktuell Enhet trots att jag sålt den för länge sen. Kan inte välja att ta...
Du måste extrakta zip filen och lägga in update.app i dload mappen på sd kortet.
Det är absolut inget lim, funktionen är jag lite osäker på, tror att det sitter där för att isolera störningar friktion mellan moderkortet och...
Det går, men om uppdateringen går igenom utan fail vågar jag inte svara på.
Den verkar sitta mellan ramen och lcd. https://www.ifixit.com/Guide/Huawei+Mate+8++LCD+Screen+Replacement/64915
HwOUC mappen.
Förstår inte, varför starta en sälj tråd och sen skita i att svara när budgivning är över?
Läste på XDA att han som gjort FF håller på att uppdatera servern, darför vissa Firmware saknas.