Separate names with a comma.
Telefonen är helt stock, 3-brandad, hoppade över den infon eftersom den finns där under min forumbild men jag vet att det inte syns i Tapatalk, my...
Direkt efter omstart har jag 268MB ledigt minne (708MB använt) Program som autostartar är enligt Aktivitetshanteraren: Maps, varför fattar jag...
Man är som jag brukar säga, 3:a på pucken med 3 :(
Om du köper nätagget så vill jag bara varna att aluminiumplåtarna möjligen kan bli strömförande beroende på hur du kopplar in sladden i eluttaget....
Jo, när du säger det så. Fast vad är 90:- idag? För mig var det värt det. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Subsonic använder jag. Kalajs. Kolla in hemsidan så kan du testa mot deras test server. Subsonic.org tror jag det är Skickat från min HTC One X...
Använder inte detta själv men jag kollade in Sveriges radio. Där har du möjlighet att öppna spelaren i eget fönster och i det fönstret finns...
Varför ska jag skita i att läsa och folk skita i att följa de förhållningsregler som gäller i "Allmänt meddelande: Förhållningssätt/regler"? Det...
Jag följer det här forumet rätt frekvent och kan inte minnas att någon gått runt detta. Du kanske ska kontakta HTC support. Mailadresser kan du få...
Jag vet att den här tråden är lång. Men varför inte söka innan samma fråga frågas om och om igen? Forumets sökfunktion må vara dålig men varför...
Som jag minns det behöver man inte genomföra alla steg och jag vill också minnas att det stod nånstans hur många som krävdes. Att bjuda in nån...
Sändningseffekten varierar som du säger men det påverkar inte mottagningen. Att sända och ta emot är två vitt skilda saker. Skickat från min HTC...
Ibland missar man det uppenbara. Hoppas det löser sig. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Medialjudet ställs ju in separat för via högtalare, trådat headset och via bt. Kan det vara en miss där?
Enligt HTC är en hållare aktiv om telefonen känner att den sitter i en hållare. Det löser man genom att sätta olika resistorer mellan data + och...
Fungerar ljudet för telefoni? Dvs högtalaren ovanför displayen?
Så vitt jag vet, och jag har testat flera headset korsvis apple/HTC är dessa INTE kompatibla out of the box. Ljud och play/pause funkar, möjligen...
Som rubriken anger har jag ett problem. Vore det till engelska, norska eller liknande hade jag kanske kunnat lösa det själv. Detta verkar mer vara...
Jag är ganska säker på att Brodits hållare inte är mer aktiv än att den laddar. Det var iaf inte min Brodit HTC Desire HD-laddare. Det är faktiskt...
Alltså, har du tappat telefonen så att knappen lossnade är det väl ändå rätt sannolikt att gps:n gick sönder samtidigt?
Jag kan faktiskt tänka mig en situation där även jag skulle vilja döda appar. Jag skapade en task tror jag med Tasker, en genväg till...
Ja, mitt problem uppkommer exempelvis när jag öppnar appen och väljer en spellista och trycker på play, appen visar att låten spelas upp men det...
Tror ni inte på fan att jag drömde i natt att min display släppt. Jag får fan sluta hänga här, ni skrämmer upp mig :D
Jag rekommenderade syrran att köpa iPhone vilket hon gjorde. Hon har bannat mig sen hon följde det rådet. Jag tror ändå jag gav henne det bästa...
Pinsamt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag har ingen lösning men samma problem som du och din sambo
Jag har banne mig problem sen jag installerade denna version. Appen är emellanåt knäpptyst. Funkar att boota om telefonen. Skickat från min HTC...
Om det inte är gorillaglas går det nog att polera. Glöm inte att maskera runt bara Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag kör en Sound fly http://fyndiq.se/sok/?q=sound+fly#2997-fm-sandare-gbt-100 Kan jag rekommendera
Att hon får vänta längre den här gången trots backrep beror nog på den brist på reservdelar som varit. Själv har jag haft den åsikten att allt...
Ja det var det faktiskt. Spännande bransch att jobba i vid den tiden också. Och de första GSM-telefonerna använde fullstort sim-kort, dvs som ett...
När jag jobbade i telekombranschen behövdes inga simkort. Vi programmerade telefonerna med deras telefonnummer och en kod vi fått från Telia. :D...
Det finns väl ingen nyare version än den du hade? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Det är väl dags att ansvariga informerar oss som bidrar med mervärde till sajten vad det är som pågår. Tystnaden är inte direkt klädsam....
Är dina problem lösta nu? Har du läst de andra trådarna om batteri-problem? Har du exchange med push? Har du gjort en hard reset?
Jo jag förstår det. Men allt snack tidigare har varit när man vill göra en hard reset och simulera batteri ur. Då får man en nedräkning i...
Tldr men jag kanske håller med ;-) Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Nu är du lite galet va? ;-) Eller om det är swedroid som är det, mycket strul nu Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Min dog idag. Skärm, allting tvärdött. What to do? 10 sekunder intryck av powerknappen botade upp den! Det funkar alltså trots att ingen...
Du får räkna med en veckas liggetid innan den registreras. Det är min erfarenhet Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2