Separate names with a comma.
Denna är riktigt stabil nu med jit aktivera t och utan se's grejor är den ännu snabbare Sent from my X10i using Tapatalk
Fel av mig. Jag tänkte på 2.2 tråden. F år kolla på detta senare :) Sent from my X10i using Tapatalk
Finns en buggfix på min tredje post. Sent from my X10i using Tapatalk
Vad provade du igår? Kunde du inte Roota innan eller efteråt? Om du inte kunde Roota efteråt så kolla buggfix posten. Där ser du vad du ska göra...
Den är nu BETA! b006 ute nu ! :D Laddat upp på första post! Uppdaterat changelogen också !
Så, är denna bättre än [ROM] gforums FroYo 2.2 Alpha 1 ? Som jag kör just nu i min Blade? Edit: Funkar denna alltså inte för min Blade som är...
Min har alltid knarrat :) kunde inte bry mig mindre :) Sent from my X10i using Tapatalk
Det är självklar t inte bättre än 2.2 :) Du får fråga någon som hellre vill ha 2.1 om du lyckas hitta någon hah. Nämen dom gör en 2.1 för att...
Att DHD hade sån usel kamera. Tänkte slänga upp en film senare som visar lite mer :)
Ändrat om så att endast JIT är med i paketet.
Varför inte? Finns säkert dom som vill köra en clean & fin 2.1 :)
Förstår inte varför du gnäller på dom som tycker att volymen är dålig? Låt dom tycka det. OnT Jag tycker samtalsvolymen är bra &...
Tror inte du gör det(?). Har inte testat det.
V005 på G! Samtal funkar nu! Edit :Tydligen finns 004d ute med wifi jit recoverymeny. :) slänger upp snart Edit 2: När 005 är ute så är den...
*wtf
Trololol. Sent from my X10i using Tapatalk
Ja. Men inget funkar på den. Bara se hur det sett ut och sånt :) Orkade inte göra den igårkväll Fixar imorgon eftermiddag ! Godnatt Sent from...
Kostar Moxier? oifan
Ändrade tillbaka till SlideIT. Swype var alldeles för segt.
Haha, precis. Den lagar din mat går ut med hunden, allt du behöver i en liten plastbit!
Ladd a ner moxier vid sidan om efter du installerat Rom'en? :) Sent from my X10i using Tapatalk
Vad tror jag annars? Det kanske släpps. Men när 2.3 är ute till x10 sitter folk med nya tio gånger bättre mobiler. Jag menar liksom sensommaren?...
"men det är 2.3 och det är viktigast." knappast. sitter hellre med stabil 2.1 än sönder buggad 2.2/2.3 . Sent from my X10i using Tapatalk
Det rekommenderades att ominstallera telefonen först sen isntallera xrecovery och sedan 2.3. Vad du gör väljer du :)
Fel av mig där. 1) Ominstallation (Rekommenderas) 2) XRecovery 3) 2.3
Hade aldrig tagit ett Abb med denna infon man fått om nästa års telefoner. Ouff ;)
Inte en aning.onödigt att göra en ny tråd när du kunde postat i 2.1 Tråden och jag gjort en buggfix Ska kolla på detta när jag kommer hem :) Sent...
Kunde inte bry mig mindre om 2.3 till x10 . Q1 nästa år är min mobil glömd och jag har en ny fet mobil :) Sent from my X10i using Tapatalk
Android 2.3 Gingerbread by Jerpelea Vad funkar/funkar inte? [SPOILER] Funkar inte [SPOILER][/SPOILER] Information OBS LÄS [SPOILER]...
såg det nu haha. Rom baserad på iOS spännande! Sent from my X10i using Tapatalk
Haha ovärt :) Men kul och testa! Sent from my X10i using Tapatalk
Känns inte värt alls att installera 2.3 haha. Slött och segt. Jag läste bara igenom snabbt, fint att du har koll :)
Kan var så att den är trött. SlideIT funkar perfekt. Men den har varit igång i några dagar. Och är ganska seg på vad jag än gör justnu. Löser sig...
Märkte att det var lite segt här med. Ordet poppar upp lite segt efter man skrivit. Jag testade att välja Faster men hjälpte inte mycket. så jag...
Nej, Z sa att det tar en jäkla tid att lösa olika buggs som han hittar. Han släpper det när det är redo. Just nu är det mest bara nyheter om 2.1...
Oj sorry! :) Såg bara namnet där det stod " Swype ENGLISH ONLY "
Verkar som att J & Z jobbar på en Muiui ROM baserad på Apple's iOS http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=9605657&postcount=3900 [IMG][IMG]
Men det är ju bara på engelska. Någon som kan PM'a länk på Fredo's Swype ?
Har pmat dig fredo om länk. Fjantigt att dom tog bort den Sent from my X10i using Tapatalk
La upp v004c nu :) Sent from my X10i using Tapatalk