Separate names with a comma.
Installera titanium backup så kan du både frysa och avinstallera program. För att överklocka tror jag du måste köra en custom kernel Sent from my...
Ja det finns ingen 2.3.3 till Active såvitt jag vet. Har den firmware som är i XDA tråden. Sent from my ST17i using Tapatalk
Aha du ska hålla in volym upp när du kopplar in luren. Då tänds lampan och blir blå. Det fungerar inte med meny knappen som det står på SE sidan....
Har själv gjort exakt så utan några som helst problem. Vart tar det stopp? Har du låst upp den från SE och kört in din upplåsnings nyckel ? Sent...
Du måste först låsa upp bootloadern på länken du själv skrev. Sen kollar du XDA forum under Xperia Mini/Pro/Active delen. Där finns instruktion...
Inte är det 100% bra men skillnaden är nog mest att den tål regnet bättre :) Sent from my ST17i using Tapatalk
Tog en orange/svart då det var den enda som fanns på lager. Följer ju med ett vitt bakstycke också men det är inte "gummerat" som det svarta....
Har bara haft den ett par timmar men det första intrycket är positivt. Den känns faktiskt lite rappare än Xperia Mini Pron jag hade ett par...
Du är ju iaf ute och cyklar att han behöver ha minst klass 4. Många klass 2 kort ligger långt över spec både när det gäller skriv och...
Jag har 368 och har klart mindre problem nu än vad jag hade innan. Fick upp den gula triangeln rätt ofta innan som sa att nätverket inte kan...
Sandisk kort brukar vara snabbare än vad dess spec säger. Har också ett class 2 kort och både ser och filmar i full hd utan problem. Sent from...
Inga som helst problem, telefonen har funkat kanon och man kunde äntligen ta bort lite SE skräp från luren
Finns fix för tangentbordet nu så inga problem med guiden längre :)
Varning - följ ej den guiden! Jag gjorde det och det blev inte bra :) Man måste ha 4.0.A.2.368 firmware och den hade inte min - den hade...
Nej min tappar den ofast när den bara ligger stilla på bordet. Sent from my SK17i using Tapatalk
Har BT avstängt så det är inte det som spökar med att min tappar täckning titt som tätt. Bytt simkort och återställt luren men till ingen nytta.
Installera Go Launcher Ex så kan du iaf dölja dem så man slipper se dem :) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Idag har jag också fått det felet flera gånger. Omstart eller flygläge på/av har fixat det. Sjukt dåligt av SE att släppa igenom ett sånt fel. Tur...
Finns ingen egen för dem än Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Inte heller några problem efter en dags användning. Den känns riktigt ok till och med jämfört med min Galaxy S II. Saknar bara Root så man kan...
Köpte min på Mediamarkt i Västerås idag. 2290:- för en svart Pro. Ville ha en vit men det fanns inga på lager men massor av svarta Sent from...
Kör samma upplägg på min SGS2 och kan inte bli mer nöjd. Go produkterna är super och SwiftKey är överlägset alla tangentbord jag testat Sent...
? Z Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Finns en option i SGS2 så anpassar den till texten till skärmen så det är ett icke problem om man orkar bocka i valet :)
Körde med samma. Flasha annars valfri insecurekernel från Odias tråd på XDA och roota sedan med SuperOneClick och därefter in med KF3...
Jag flashade hela KF3 romen vid Odin, sedan CF-Root och sedan original KF3 kernel och har kört massor med program som kräver root och Superuser...
Bara att flash in KF3 original kernel med Odin, root behålls dock kommer inte CWM att fungera
Det var inga problem att roota med CF-Root för KF2 och sedan flasha in original KF3 kernel igen
Nej den behöver inte vara rootad. Ladda ner Odin, ladda ner romen och packa upp. Sätt luren i download mode genom att hålla in hemknappen och...
Gör dig själv en tjänst. Skit i Kies och kör in uppdateringen vid Odin. Lika lätt, minst lika snabbt och garanterat utan problem :)
Inställningar - Röstindata och -utdata - Inställning av text-till-tal och ta sedan bort bocken ur Bil-läge
är det fler som inte får HDMI adaptern att fungera med denna rom? Har alltid fungerat klockrent med stock KE7 men inte nu sedan jag la in 1.05
Nej det är ju inte micro sd så glöm dem
Är det någon som kör Google Music betan? Tycker den fungerar kanon men får den inte att använda mitt SD kort utan bara den interna lagringen....
Köpte min därifrån också, bokade den i maj någon gång och fick för ett par veckor sen
Kör med Samsungs billhållare och laddare och den laddar sakta men säkert när jag kör Navigon
Ladda ner Zedge och sök på Black Map
Tackar för den! Kör alltid en helt svart för att spara batteri men denna bild var så sjukt snygg så jag frångår min princip om alltid svart...
Min har heller aldrig låst sig i ett spel. Den blir glödhet i vissa och sörplar batteri som ett spädbarn slurpar mjölk men aldrig att den låst sig
Om du rootar och installerar Titanium Backup - obs gå in under inställningar - program - utveckling och bocka i "USB-felsökning" först annars...