Separate names with a comma.
Bump 2 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Bump 1 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Mycket intressant. Så länge inget är sprucket/inte fungerar kan vi nog komma överens. Jag avvaktar under förmiddagen och kollar om det kommer fler...
Som rubriken lyder. Vit Galaxy SII, olåst, mot en iPhone 4 eller 4s, olåst eller Comviq/Tele2låst. Inga pengar emellan åt något håll. Kan skickas...
Ha ha. Mbit/s såklart. Sorry. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jag har Comviq Fastpris. Fungerar otroligt bra och jag klarar mig bra på de 3GB som ingår. Får alltid ut minst 4MB/S på 3G. Samtalstäckningen är...
En uppdatering: Tio minuter efter Tre fick min anmälan delgiven från ARN ringde de upp och sade att dealen gällde. Jag fick Taben gratis vid...
Kommer det gå att ringa med cm-10? Såg någon tråd att det finns en mod eller liknande för det. Men när man ser dialern i cm-10 verkar det ju nära...
Det låter jättebra! Du gör ett gött jobb och skriver mycket bra guider, JellyBean på min SII funkar hur bra som helst, men det enda jag saknar är...
Det var den senaste romen för NEE, den som var högst upp i listan med tre versioner. Verkar funka klockrent nu, jag som var riktigt orolig ett...
Hm, funkar nog inte tror jag. Den bara boot-loopar hela tiden. Vad kan jag göra? Stänga av den och starta den manuellt? Edit: Jag gick in i...
Då prövar jag att flasha den genom Odin. Sedan ska allt vara som innan jag började greja med den?
Galaxy tab 10.1 3g/WiFi 16GB Jag håller på och laddar hem senaste stock-romen från Samfirmware nu, jag får pröva det kanske och sedan göra om...
Jag är helt säker. Kan ju också nämna att jag innan problemen dök upp uppdaterade till en senare Nightly direkt genom taben, kan detta ha orsakat...
Jag gick precis in i recovery, gjorde en wipe data/factory reset. Helt plötsligt bootar den om av sig självt, fastnar på cm-loggan, bootar om av...
Hm, förlåt mig, jag är trött. Jag menar förstås din guide du har skrivit här i på Swedroid.
Ja, jag menar startar om, jag satt på mobilen förut:) History: Jag följde guiden på XDA till punkt och pricka, efter cirka 2 minuter hade...
Jag har gjort både factory reset/wipe och installerat om senast fungerande rom via recovery. Fastnar oftast på cm-loggan eller biktar om. Jag är...
Det är samma för mig, dessutom resulterade det i en oändlig boot-loop, men du sade att det bara var att flasha om via Odin?
Finns det någon utforskare som man kan använda till att utforska andra enheter som är anslutna till samma wifi-nätverk? Jag vill inte bara kunna...
Om det inte är en nyare Samsungtv kanske du behöver ha laddaren till taben inkopplad? Så är det på SII i alla fall. Hälsningar/Regards Jimmy
Comviqs nya fastpris bör läggas till också. Fast det där med att det är tidsbegränsat kanske inte passar in i er tanke om vilka abonnemang appen...
Jag tar gärna en invite. [email protected] Hälsningar/Regards Jimmy
Kommer det funka att ringa samtal på tab 10.1 efter uppdateringen? Hälsningar/Regards Jimmy
Hur mycket pengar÷en SII handlar det om? Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Jag får upp samma meddelande, men ingen av googles tjänster som är installerade på min S2 påverkas, jag kommer åt dem alla. Skickat från min...
Måste det vara en mobil? Jag har lite musikprylar, typ mixerbord och gitarrer. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Av mig kan du få en Galaxy SII och en akustisk gitarr med mick. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Vilket program? Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Ok. Då var det ej intressant. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Är den låst till 3? Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Vill köpa eller överta ett fungerande batteri till Nokia 5110. Max 50kr inklusive eventuell frakt. Nytt eller bättre begagnat. Bor i Lidköping....
Ställ in APN . Spara. Skicka mms till dig själv. Starta om telefonen. Prova skicka till dig själv. Prova att ta emot från annan person, det bör nu...
Universal Mobil 57. Kolla in Universal Telecom på Google. Obegränsad surf på riktigt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Alla mina APN försvann, jag lade in dem manuellt. Sedan funkade data/3g igen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Supporten är grymt bra, både via chatten och telefon. Tekniskt kunniga och hjälpsamma. Har inte haft en minuts nertid på två år, inget strul med...
Universal har fri surf. 1Mbit/s, men med deras Mobil18 och datapaketet för 57kr/mån har du en bra kombo. Jag är skitnöjd! Streaming fungerar hur...
Någon som upplever att telefonen kopplar upp sig mot uppdateringsservern hela tiden efter uppdateringen? Irriterande, särskilt som det resulterar...
Ko har svarat att de har diariefört min anmälan, men för referensbruk, de tar alltså inte aktivt ställning. ARN har registrerat min anmälan, men...
Wildfire s? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk