Separate names with a comma.
Jag köpte samma som du pratar om, fast för runt 5 dollar. Lifetime för android [emoji4] edit: Då var adguard nytt också
Minns när jag köpte för ca 5 dollar. Antar att det inte var meningen att man kunde göra det. :)
Alright, får hålla lite koll om priserna går ner lite så kanske jag köper. Eller om det kommer ut något annat liknande alternativ :)
Jaha intressant, låter faktiskt jävligt smidigt och skönt. Såg att start paket med 3 lampor rgb, bridge och dimmer kostar runt 26 tusen yen vilket...
Jag som inte kan något om Hue osv, vad har man det till egentligen? Är det till för att rummet ska lysas upp i olika färger eller är det vita...
BOE, vet inte heller någon lur som har deras skärmar.. 2020 OS Japan 8K broadcast med microled vorre något [emoji4]
Aha okej det hade jag ingen aning om. Har aldrig själv kört med skal eller skärmskydd, vissa gillar det vissa inte men jag har ingen åsikt tills...
Japp både skal och skärmskydd
Hon avskyr notchen när hon kollar/tänker på den. Hon är långt ifrån klantig haha, första gången hon haft sönder en mobil och även den dyraste....
@Rebecka Frun har redan spräckt skärmen på sin X [emoji28]
Då vet man att vissa läser reglerna när de har tråkigt ;)
Borde varit 128/256 och samma pris som det är nu tycker jag.
Jag tolkar det som att du får hem det 5-7 dagar efter att du beställt. Och inget svar alls? Verkar inte som ett seriöst företag.
Leveranstider Sverige / EU: 5-7 arbetsdagar Har du skickat mail till dem?
När beställde du?
iPhone 8 tror jag. Kollar man antennbanden så är de vita på 6,6s,7 :)
För att Nova är väldigt simpelt och samtidigt har många funktioner. Men nej, jag tycker inte att det är konstigt att man läser mest om Nova, då...
Turn it up Turn it up
En vän som åker mycket cross kan låsa upp när han har på sig crosshjälm. Gå till butik med en mc hjälm på huvudet och prova haha, skulle varit...
test wish test
God jul, Merry Christmas, Wesoły świat, メリークリスマス :D
Man kan få både om man gör på rätt sätt ganska ofta ;)
Jag skulle kräva pengarna tillbaka.
Enligt mig är det böst börja med låg firmware (2.x.x t ex) för stt enklast ordna root, krnl, custom rcvry os v. När det klart hämta vilken custom...
Jag vet att jag skulle klara mig lååångt med 64gb så jag skulle valt det, även om jag skulle ha råd med låt oss säga 1tb (om det fanns). Skulle...
Då har man fått hem arbandet till Apple Watch. Få se om det är värt 6500kr [emoji4] [IMG]
HAHAHA VAFAN :D
Hahahaha :D
@Emir-SonyXperiaSupport I can see you watching ;)
Jag som trodde du bara drack öl! :P
Det är inte svårt att använda tryckluft. Håll den inte för nära fläkten och spraya lite i taget bara :)
Har ni aluminium eller stainless steel versionen? Jag bytte nyligen från stainless steel till aluminium eftersom stainless steel blev väldigt...
Ah vad skönt att det löste sig och att du slipper betala! ;)
Tror tryckluft ger ut mer kraft. Håll burken et bit ifrån och luta inte burken horisontellt samt håll fast fläkten med ena fingret när så att...
Har själv tröttnat på att prova mobiler, det blev för mycket :P
Skicka PM till mig så kan jag ordna en äkta licens till dig som är RETAIL vilket är bättre än OEM på det sättet att du kan återanvända nyckeln på...
Det kanske tar lite tid för de att skicka men när den väl skickas så lär den nog komma hem snabbt :)
Nope :(
@Finskpinne Fail med citeringen. Det var rokigt skämt det [emoji23][emoji106]
Tre killar var ute i en liten båt och fiskade en blåsig sommardag, men en av dem trillade i vattnet och sjönk. En av de andra killarna hoppade då...