Separate names with a comma.
Japp, precis. Gå sen till Settings - Management access. Där kan du skapa api-nyckel. Om det skulle vara något i framtiden så är utvecklarna bra...
Connect innehåller uppgraderingar av apit så det är fördelaktigt för personer även på 7.2 att ha Connect-pluginet installerat. Det sker rätt...
Går det inte med Unraid Connect i äldre versioner? Den lägger till api-funktionen.
Det jag skrev om funkar bättre i beta.3 ändå, får se om det håller. Annars har det rullat på bra. Gick någon månad mellan beta 2 och 3-releasen....
Trevligt. Jag har inte haft några problem med tvåan. Dvs innan jag installerade Unraid Connect-pluginet för att hålla apit uppdaterat så att det...
Ja, det gick ju fint för mig med. Gick iväg igår och levererades i morse.
Jäääh. [ATTACH]
Jag skickar sällan paket men när jag väl gör det (idag): Maskin hos Postnord trasig som främst drabbar norra Stockholm. Där jag bor. ;)
Jag har vant mig förutom små störande detaljer. Mycket trevligt att man kan anpassa eh.. Vad heter ens fältet högst upp när man drar ner? Men det...
En (av 3) av mina ungar har iPhone. Hon är verkligen inte glad över nya designen. [ATTACH]
Ibland går det undan men just nu segt som sirap igen.
Jag själv har Allente/GlobalConnect. Riktigt trögt här.
Samma. Skulle precis fråga om det bara var jag. ;)
Gemini och chatgpt vet ingenting om något alls egentligen om man vill vara petig. Jag la bara till deras svar i efterhand för att se vad de säger....
Det beror på (vad jag vet) hur kretsen i fläkten är konstruerad och en borstlös motor agerar också generator. Är det en billig fläkt så är det...
Å det är bra att koppla ur fläktar eller hålla dem stilla när du blåser rent så du inte bakmatar ström tillbaka till moderkortet när fläktarna...
Det var billigt. ;)
Finns en ny där nu. Liten. 1,3 meg.
I senaste betan av smart launcher kan man importera Nova-backups. Det funkade skitdåligt nu när jag testade men det är ju en beta men de verkar...
Min Pixel tyckte att den skulle slå på DND varje gång jag startade om telefonen. Det slutade när jag la till regler och sen tog bort reglerna. Jag...
Så, nu väntar jag bara på fraktsedel hem i brevlådan. Förlegat att den måste skickas med snigelpost. Nu har jag i alla fall klämt lite på...
Jag orkar inte hålla på. Jag skickar tillbaka. Förhoppningsvis kommer det bundles med XL och Watch 4 i framtiden. Inte lika bra pris antagligen...
Det är inte... returen då? Hm.
Men det var ju packmaterial med den här gången! Bara det gör värdet 25+!! I förra pixelboxen låg allt helt löst. [ATTACH]
Eventuellt en hundring men den kanske man kan snacka bort. Jag har kvar det förra abbet en månad till från förra pixelboxen. Så jag pausade det...
Jag hämtade också min. Ger mig mer tid att ångra mig. Kanske kränger av prylarna separat om jag kan. Behöver strula lite med Comviq också eftersom...
Mm och imorgon ännu högre snittpris för hela dagen. Även morgonen dyr.
Kanske kom på mailen senare. Har ett svagt minne. Klockan var separat beställning från Google då. Fråga inte Comviqs kundtjänst bara. Den sköter...
Så här men jag minns inte om jag skrivit ut det där själv från något mail eller om det var med i lådan. ;) [ATTACH] (0 är simkortet) Klockan är...
Jag anser inte att ai ska räknas med. Men vi har olika åsikt där. Pixelboxen jag köpte hade antingen ett papper eller om det kom via mail där...
Jag vill gärna veta exakt hur Comviq själva har valt att räkna ut värdet. Det borde inte vara för mycket begärt, det är kundtjänst som får svara...
Jag håller inte med. Trakasserier av kundtjänst? Knappast. Det hade varit mycket enklare för kundtjänst att ge korrekta svar direkt istället för...
I Microsofts launcher är det kopplat till ditt Microsoft-konto, det är smidigt. Fil går ju också så länge man laddar upp den till något.
Båda har. Microsoft Launcher till molnet. Enkelt. Alla andra jag har testat har till/från fil. Smart launcher har jag testat och ratat. Kan inte...
14 dagar från uthämtat men det kan väl skilja på vara och tjänst (abbet) kanske. Men du kan ju inte börja nyttja abbet förrän du hämtar simkortet...
Jag har testat massor med launchers nu. De som kommer närmast vad jag har i Nova är hyperion launcher och som nr 2, kors i taket, Microsoft...
Skönt med den terapeutiska effekten i alla fall och jag personligen gillar trådar med mycket aktivitet. Då syns det mer. Men ja, jag har själv...
Ja, det visste vi. Comviq kan stänga sin kundtjänst då vi vet mer. ;)
Men ärligt, ni som gnäller på att folk gnäller. Är det inte befogat? Ja, ångerrätt finns men det betyder ju inte att det ger företagen fria...
Vilken cirkus.