Separate names with a comma.
Vindruvor är ruggigt goda just nu medan nektariner är sådär trots att förra veckan var golden week för nektariner.
Inte använt deras app på tio år eftersom den spårar paketen långsammare. Topp! Tack för tipset, då sparar jag hundralappar..
Kräver inte det att man skriver ut fraktsedlarna hemma?
Holy moly vad dyrt det har blivit att skicka små paket spårbart om man inte har egen skrivare. Om jag inte läser fel så är 230kr det billigaste?!...
Snart är det helg. Verkar överleva veckan!
Om det är små barn så kanske det inte är värt att köpa bästa kvalitén då kläderna oavsett kommer växas ur efter en säsong. Om du inte har flera i...
Funderar på att köpa en liten surfplatta till min låånga tågresa. Får man något godtagbart under 1200?
Aah. Edge.
Lägg ner mobilen och välj desktop site.
Fått dille på frysta vindruvor
Glänsande recensioner så verkar lovande! Inte lika pråligt som det jag borde nappat på, men tror nog jag blir nöjd!
Trillade in på agoda via någon amerikansk resesajt och fick "Welcome back to Europe"-rabatt. 2000pix för fyra nätter nära centrum var inte illa.
Argh. Min rabattkod fungerar inte på något av hotellen i Prag. Får vänta lite och se om det dyker upp några hemliga priser igen. Borde nappat när...
Min erfarenhet av booking är att priset ändras när man väl ska betala. Som student har jag också 30% på många hotell på hotels.com.
Intressant. Vissa hotell är 20% billigare på hotels.coms hemsida jämfört med appen. Trodde appen alltid skulle vara billigare. Aldrig fått rewards...
Den finns fortfarande; men åker själv och dricker inte xD
Nu är bussen beställd! Köpte en kod från blocket så jag sparade 600kr så kan lyxa till det med hotell.
All Places in Prague, Czechia Wow, finns massor av spännande saker i Prag:)
iphones verkar så dyra, jag har svårt att motivera vad jag ska med en telefon som kostar mer än 1500-2000kr.
10% får jag studentrabatt så den är löst. Kommer jag inte iväg på semester nu så går jag sönder, så det är bara att bita i det sura äpplet :)
Vad har ni för tips på långresa i buss? Läst att toaletterna ofta är trasiga så ska försöka ta så lite föda med mig som möjligt.. Tar med Nintendo...
Försökte kolla lite om folk säljer flixbuss-värdekoder på marketplace. Men ingen av de personerna som säljer fick riktigt min vote of confidence....
Flera på mitt jobb och min sambo har fått robotröster med olika budskap senaste veckan. Min sambo fick något som verkade som ett generiskt...
Vem är skog och var håller hen sina rave?
Våga vägra :D Bra påminnelse för mig att boka en till dos.
Min pappa har kvar sitt 0705 som han fick från Telia.
Försöker komma rätt billigt undan och inte riktigt sugen på vapen, men tack för tipset :)
Håller med, de var man lite avundsjuka på.
Funderade på att köpa några Flixbus-presentkort på facebookmarket för att få ner priset på min annalkande resa. Holy moly, verkligen bara...
Hitta en beggad klassiker. Yamaha DT 50 eller Honda MT 50. Håller i evigheter. På 6 år var nog enda underhållet mellan oss syskon att byta...
Min modus operandi! Något jag inte hittat vare sig på honest guide eller annat är hur second hand-marknaden ser ut i Prag.
Ledsjuk och svårt att gå längre sträckor och kaggen gör det svårt med gruvor :D
In i resetråden och ge mig pragtips
Föräldrar lägger in sitt kort och sina uppgifter i appen och låter barn åka. Där jag bor finns en park där man ser barn under 10 år åka tre st i...
Ser ut att vara rätt långt ifrån prag. rätt understated jämfört med den i Polen :D
Det blir 90% säkert en buss till Prag.` Tävlar lite mot en Tallinnkryssning med två nätter i land. Tror Prag kan vara någon grad varmare iaf.. Har...
Finns om man är med i Vision
Någon som har rabattkod på flixbus mer än 15%?
Bokade om min passtid som låg tidigt i min semestervecka. Lutar åt en svettig buss. För många byten och för dyrt med tåg. Världen har varit för...
Vagnstrulen på tågen till Hamburg fortskrider :( pga alla ombokningar och liknande kommer jag nog inte kunna boka resa 10 oktober. Får väl sitta...