Separate names with a comma.
Blir bra det :-) fick sålt min surfplatta så nu kan jag inte backa på ett köp av denna mobil! Woooh!
Såld till @luckeb ! Tack för snabb affär. Hoppas du blir nöjd med plattan :-)
Tackar för dina ord, lär bli å beställa så fort invite kommer eller någon säljer sin mobil här :-) Min sony z1c gav upp efter ha varit med i ur...
Skall man köpa eller inte... Hmm väntar på en invite fortfarande men behöver också ny mobil. Vad är dom största nackdelarna egentligen med...
Ingen som är intresserad? Säljespris 2200kr nu :-)
2600, kan gå ned i pris också om det är där det klämmer. Pma bud
Säger inte emot dig där inte, bra jobbat iaf. Kan aldrig få nog med små pengarna nu när det snart är jultider också :D
Grattis! Ibland lyckas man göra bättre affärer på sådana bilar :) 1500kr är ju ett skämt haha. Men säg så här det du gjorde på bilen skulle kostar...
Finns det ännu en ny?
Uppdaterar, kan även sälja den om någon är sugen på så sätt. Men är egentligne ute efter en "ny" mobil då min trotjänare (z1c) börjar ge upp....
Nä hade det varit en s5a-> hade det varit mer intressant :) Pm till dig boegas
Tjena, Kollar intresset lite för detta. Har en Samsung Galaxy Tab S 10.5 16GB Wifi modellen Bronzefärgad Köptes augusti -14 men fick ut en ny...
3200 ;-)
Still interested :-)
Jag hade lätt valt en saab kombi eller helst en v70 billigare modell. V70 är slitvargar oavsett motor. Lättmekat också. S60/s80 är grymt sköna...
Grejen är att jag inte behöver en ny mobil egentligen men för det priset hade det vart värt det. Så jag står gärna som avvaktande/intresserad...
Kvar?
Hmmmm mycket lockande för 3800kr
På tradera brukar det komma ut några vettiga laddare, köpte själv en för 150kr där.
Tycker att utorrent strular så mycket på Android så kör andra klienter.
Vad har du tänkt att dra? Har du b, b utökat, be? Skillnad på dragbil å dragbil.
Verkar defintivt ha fått bättre batteritid efter uppdateringen. Ingen jobbig värmeutveckling heller om man nu inte kör något krävande spel....
Även om jag inte äger en saab så är det jävulskt sköna att åka i, mycket hög komfort för dom småengar dom kostar att köpa för idag :-) Nu till...
Det kan jag störa mig på, för att byta till tyst läge måste man trycka två gånger på ringklockan för att välja alternativen. Man hade kunnat haft...
Givetvis löser dom många problem, en återställning kan lösa fler ;-) Me självklart har du rätt, börja med en enkel lösning :D
Jag hade gått direkt på en återställning. Detta för att när det har blivit knas med något efter en uppdatering så löses det endast med en...
Fick klämma å känna på den idag(igår).. Jäklar va lätt, snygg och skön den är att hålla i! Han som köpte den fick den för för detta pris hos tele2...
Du menar schemlagda "tyst lägen"? Ingen funktion jag amvänder, enbart dom under snabbvalet
Ja du får nog försöka flasha in en annan mjukvara, det kan nog råda bot på felet. För det verkar inget fel hårdvarumässigt ju
Eller så kanske man får flasha in en annan mjukvara än tre's. Men om du har haft mobilen som jag i 2år snart så köp nytt. Alltid trevligt med...
Kolla prisjakt lite snabbt och där va preliminär leverans jul, men det kan givetvis va fel. Får hoppas att det finns tillgängligt runt oktober.
Den landar runt julveckan i sverige verkar det som. Oerhört snygg klocka 4449kr svarta modellen Så lär hamna runt 3+ för dom andra billigare.
Funkar riktigt bra, kört nu i 4tim konstant, testat allt å verkar lira på riktigt bra. Ungefär samma nivå som när kitkat var som bäst. Inga som...
Om den klarar sig i två år att åka i backen minst 1 gång varje dag ger jag applåder(som min gamla trojänare Z1 :D men jäkligt kul å höra ändå att...
Gick bra med uppdateringen. Den är lite rappare vilket alltid är tacksamt. Under natten får jag se om man har löst minneshanteringen å...
Eller kunde inte hålla mig, installera pcc på jobbdatorn å hitta uppdateringen haha.
Gaaah, startat om flera gånger å manuellt uppdaterat men inget OTA än, har också en skandinavisk unbranded mobil.. Får äta min pizza å hålla ut...
Inte fått den heller.. Brukar ta ett par dagar :-(
Den dog bara?