Separate names with a comma.
Jag har en A1 som jag är riktigt nöjd med, men ändå nyfiken på hur A4 kommer att bli iom att A3 var en flopp.
Att du är +55 eller kör en fuling och beställer till ditt barn och behåller det själv :)
Har 6 abonnemang som fungerar utan minsta problem.
Annars är det Line som är riktigt stora i Asien.
Fick mars säkerhetsuppdateringar idag.
Februaris säkerhetsuppdatering kom igår kväll :)
Har inte vågat testa, kanske tråden försvinner helt för mig :D
Är osäker, men som jag minns kunde jag inte lägga till ena tjejen i Familylink som var över 13 år vid tillfället.
Hur tar jag bort trådar från "Min aktivitet" här på forumet?
11-åringen kör Youtube Kids som app och "riktiga" Youtube i webbläsaren och på Spotify fejkade jag hennes personnummer :eek:
Fel ålder, måste vara fylld 13 år i Sverige.
Hallon tex släppte det till alla telefoner, så varför skulle Telia inte göra det.
Tror du att Telia styr vilka telefoner som kan använda VoLTE? När ska Telia ta bort 3G?
Idag kom den första säkerhetsuppdateringen för 2020 på 109.5 MB.
Ja, det var 7 på min, så jag har fått två OS-uppdateringar.
Verkar inte som om det blir någon Android 10 som jag förstår det. Xiaomi Mi A3 and Mi A2 Android 10 kernel sources released before update
Är det verkligen hemligt nummer från sjukhus, är det inte nummert från växeln som visas. Var själv MÅNGA år sedan jag fick samtal från...
Ska finnas appar för det. Tyvärr vet jag inte vilken då jag inte behöver det. Kolla tex Truecaller, har nog den funktionen?
Men är det dolda/skyddade nummer, eller det är nummer som du inte har i telefonboken?
Jo, du har NFC i den telefonen. Kolla så att det är avstängt.
NFC påslagen och plånboksfodral med kort i?
Tack så mycket. Har redan testat *#*#4636#*#* och fick igång VoLTE, men tyvärr inte VoWiFi. Finns tydligen ett sätt, men det är rent för avancerat...
Testade nyss, gick inte att installera.
Jag är feg och vågar inte :scared:
Du vet inte hur man får igång VoWiFi på en Xiaomi Mi A1? :D
o_O
Appen fungerar och ser bra ut. Det jag saknar är: Fler än 5 favoriter, kunna sortera mätstationerna (kallast, varmast, alfabetisk), kunna öppna en...
Jag testar gärna också din app. Har haft Hipster Temp och Temperaturen 2 sedan många år och använder de dagligen. Jag ser fram emot en widget i...
Finns det överhuvudtaget?
Jo, det är väl bra om 10 kommer, men vet inte om det är något i den som jag behöver :) Om den kommer blir det nog första kvartalet 2020, annars...
Decembers säkerhetsuppdatering släppt idag.
86.2 MB nerladdat till novembers säkerhetsuppdatering.
Fixade det till morsan idag, fast hon är 55+ så det blev 6GB/mån :)
Detta svaret fick jag i en annan tråd gällande samma fråga. Hur man gör gäller A1 men är förmodligen likadant till A2. Kan säga att jag testade...
Då ser det likadant ut som på min Mi A1 och det är VoLTE vi har.
VoLTE och VoWiFi är absolut inte samma sak. Knappa in *#*#4636#*#* och kolla under Telefoninformation så ser du vilket stöd du har.
Menar du inte VoLTE?
Någon länk?
Det är A1 det handlar om.
Ja man kan undra om vi får Android 10, själv är jag mycket tveksam. Android 10 custom ROMs are here for the Xiaomi Redmi Note 7 Pro, Mi A1, and...