Separate names with a comma.
Jag använder Google Photos till alla mina bilder jag vill spara, synkar enbart bildr från kameramappen och har över 15000 bilder i Photos. Dock...
Jo, precis vad jag gjort. Hittade hur man ändrade ordningen mapp för mapp, får duga även om jag gärna hade sett en inställning som ändrade...
Kan man ändra visningsordningen så den senaste bilden kommer först i f-stop? Nu hamnar de äldsta bilderna överst i alla mappar.
Har en gen 1 liggandes, komplett och funkar fint, men utan förpackning. 150 kr ink frakt?
Lite segt måst jag säga. Frågan är om det är One plus som är exceptionellt snabba eller om det är Nokia och Android One som är långsamma. Jag...
Låter ju bra, ska testas i helgen.
Nån som vet om det nu går att lägga till befintliga konton i Family Link och använda sig av tidsbegränsningen?
Antar att du kör Pie betan?
Kan du tänja lite på storleken kan Moto G6 Play vara ett alternativ. Billg, redigt batteri och med allra största sannolikhet tillräckligt god...
Finns kvar , för visst va det den här? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alensw.PicFolder
Råkar du vara 55+ ger Vimla 6 GB för 100 kr i månaden (annars 2 GB) , men du kan ju dra av en tia direkt med tipslänk. Vimla ger även 20 GB i...
Sant, avinstallerade. Lurigt med behörigheterna, brukar kika igenom när jag installerar grejer, men det här va länge sedan och den har hängt med.
Letar vidare och tror nog att det kan va den här appen som skapar det https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quvideo.xiaoying.pro...
Har lokaliserat att den kommer från nåt som heter XiaoYingPro, men blir inte klokare än så. Känns suspekt, men vet inte vilken app som det kommer...
På min telefon dyker det upp en mapp som heter "ini" i fotogalleriet som innehåller en helt svart bild. Raderar jag den dyker den snabbt upp igen....
Nån som har 2 st USB till Micro USB liggandes, för en billig peng? Inte längre än 1 meter. Ska funka till att ladda PS4 kontrollerna och...
Vet inte hur kameran presterar på A8, troligen är den helt ok. Däremot så bör du ta en funderare på om Samsungs alla tillägg är nåt som du...
Har en Nokia 7 plus ,och hade innan en Moto G6 Plus. Bägge är riktigt trevliga lurar med helt ok kamera, och vill du kan du köra Gcam på bägge....
Tror inte att det går, ser likadant ut på min Nokia 7 plus.
Saknade samma sak, i brist på annan lösning la jag till Googleapppen på hemskärmen.
Har porterat både mitt och fruns nr från Comviq sista månaderna, gått helt problemfritt. Dottern har Vimla sen nåt år, även där helt utan...
Anmälde mig och ställde mig kön. Nån som en aning om hur tidsplanen ser ut för släpp?
Nokia 7 plus.
Jag har aldrig upplevt att tangentbordet laggar. Starta appar är lite svårare , där skulle man nästan behöva jämföra telefoner jämte varandra för...
Ber den? Ring "valfritt nummer" eller namn i kontaktlistan, funka hur bra som helst.
Har inte heller hittat det. Jag löste det genom att lägga Googleapppen på hemskärmen bara, den går direkt till gamla Google now.
Stämmer in i kören. Köpt några skal som jag ångrade och returnerade, blixtsnabb kreditering vilket alltid uppskattas. Ger ett mkt gott intryck med...
Aha, ändrades till nuvarande layout för mig när jag fick assistenten på svenska. Innan stod det länge att fliken kommande inte vara tillgänglig.
Får upp kommande, men med assistenten integrerad typ.
Låter märkligt tycker jag, vad gör du gör du tycker prestandan sviker?
Jag har gjort det, förvisso för typ 3 år sedan, men det var nog samma grej så. Viktigt då var tydligen att säga att man ångrade sitt köp, och inte...
:)
Men jag har för mig att de flesta ansikten lästes in på några dagar, men upptäckte eftersom att allt fler var inlläst. Men det var som sagt många...
För övrigt är ju face recogniton läskigt bra, ser skillnad på mina barn på bilder som är 10 år gamla fram till idag. Knappt att jag ser skillnad...
Omkring 15000 foton identifierades i efterhand för mig, men det tog nog några veckor tror jag innan allt va klart. Aktiverade en ggn via vpn och...
Exakt den har funkat hela tiden för mig. Men använder oftast Nokias kameraapp som jag ofta tycker är minst lika bra, undantaget om jag vill ta...
Hmmm. Jag är 99% säker på att det stod att det va septembers säkerhetsuppdatering.
Installerade precis septembers säkerhetspatch, men när allt e klart ligger jag fortfarande kvar på augustis? Söker jag igen står det att systemet...
Min assistent har startat Spotify och börjat spela musik några ggr idag på eget bevåg när jag bara startat assistenten.
Hehe , ok. Tack för svar på min nyfikenhet :)